2021-04-11, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Ah minns lite vagt.. Haha ja men det kanske kan bli kul, lite kumbaya igen då om det blir det temat
Kommer på riktigt få panik om de slänger upp det temat med den här kärleksgruppen. Joel kör ju redan kärlekssessions med dem titt som tätt.
Var liksom en annan spänning i luften förra säsongen som gjorde temat relevant (även om Frida i min mening blev lite för mkt att ha med i den veckan).
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Adrian sa : du har inte duschat på 1 vecka= sant, mergim sa: du har inte duschat på 1 vecka gå och duscha = falskt

Det va väl till Nardos dom menade.
Nardos och han har ju snackat ut det i poolrummet. Så vänner igen
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Hehe, Adrian, din dumme fan... trodde du att du skulle komma undan? Hästen hörde allt! Du får det att låta som att du sa "Steff" två gånger. 🤣

https://imgur.com/a/RVHuvYU

Kan knappast vara lätt att komma nära någon som man inte ens lär sig namnet på. Det är inte ens första gången "Steff" blir "Tess".

😂😂😂😂😂😂😂😂
2021-04-11, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Tänk när AD kommer ut och inser att dom största snackisarna kring hans vistelse i huset är hans mössa och hans sexuella relation med papegoj-Lasse 😂
Hahaha, jag dör.
2021-04-11, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Ber då till alla högre makter att Tv4-idioterna inte har nån vedervärdig jävla kärleksvecka i år!
Av alla jävla patetiska skitidéer alla jävla patetiska skit-produktoner fått, är det då den absolut sämsta genom alla jävla tider!

4 dagar av ren jävla tortyr, den hypersämsta extremlöjliga superhjälteveckan på en stark andra plats, och den (numera) fullständigt outhärdliga parodin skräckveckan som ohotad trea på "dom mest värdelösa temaveckorna genom tiderna"-listan.
H-O-C-K-E-Y!

+10000 på detta. Vidriga veckor.
2021-04-11, 23:59
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Den gjorde sig förra året, men med detta gäng vore det total katastrof. (Kärleksveckan alltså.)

Någon skräckvecka hoppas jag verkligen det inte blir!! De får gärna ha en skräcknatt mot slutet när det inte är så många kvar, men en hel jävla vecka igen vore verkligen att kasta vatten på den sista lilla rykande elden.
NEJ, den "gjorde" sig inte förra året nej nej nej och åter nej! 😉

Eller ja, det den möjligen gjorde var att höja självmordsstatistiken med 500%?
Det var den sämsta idén som ett produktionsbolag någonsin fått i modern tid, och dom ansvariga borde alla åtalas för grov psykisk misshandel och brott mot griftefriden!
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-12 kl. 00:03.
2021-04-12, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Japp, han sa det till nordos ute på gården, så därför Nardos lite små sur på AD
att hon inte tvättar håret varje dag kan jag förstå då det skulle bli ännu mer slitet däremot tror jag han egentligen menade att hon inte tvättade kroppen.
2021-04-12, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
NEJ, den "gjorde" sig inte förra året nej nej nej och åter nej! 😉

Eller ja, det den möjligen gjorde var att höja självmordsstatistiken med 500%?
Det var den sämsta idén som ett produktionensbolag någonsin gjort i modern tid, och dom ansvariga borde alla åtalas för grov psykisk misshandel och brott mot griftefriden!
2021-04-12, 00:01
Medlem
Kan någon snälla berätta hur röstningen verkar just nu??? Vem åker imorgon tror ni?? Har ni sett några röstningar där man kan se hur det ser ut på ett ungefär?? Är så jävla orolig att Simon åker 😭😭😭
2021-04-12, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Hehe, Adrian, din dumme fan... trodde du att du skulle komma undan? Hästen hörde allt! Du får det att låta som att du sa "Steff" två gånger. 🤣

https://imgur.com/a/RVHuvYU

Kan knappast vara lätt att komma nära någon som man inte ens lär sig namnet på. Det är inte ens första gången "Steff" blir "Tess".

😂😂😂😂😂😂😂😂

Efter 40 dagar borde han kunna hennes namn.

Skjut mig, nu sjunger de på Alex vidriga låt. Saknas bara gråtfest nu också.
Medlem
-Vet ni vad skillnaden på bajs och diarre är?
-diarre kan man gurgla.

Lyssnar på denna minst 1 gång om dagen och jag skrattar fortfarande varje gång hjag hör den!!
Gud vad jag älskar Simon!!!!! Åker han ut så kommer jag definitivt att sluta titta på denna sörjan.
Vem levererar content ens i närheten av simon levererar?

https://imgur.com/a/TVSeUQD

super big shoutout till personen som spelade in och ladadde upp denna!!! <3
Medlem
codemeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.wall
Kan någon snälla berätta hur röstningen verkar just nu??? Vem åker imorgon tror ni?? Har ni sett några röstningar där man kan se hur det ser ut på ett ungefär?? Är så jävla orolig att Simon åker 😭😭😭

Steph åker

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in