2021-04-11, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Kollar man på liven på festerna så har man lärt sig vad som kommer plockas ut till avsnitten vid detta laget.. Jag trodde att bikten när Nardos blir matad med vindruvor som en gudinna av cucksnubbarna skulle komma med och det gjorde den. Jag trodde också att deras cringiga TikTok-dans skulle komma med och det gjorde den också. De är så förutsägbara.

Ok, jag sade ju att jag skulle sluta klaga Ska göra det nu. Kanske.
Snabbspolade bara så kan ha missat, men visst är det korrekt att de inte tog med Dompa på tronen där han satt som en konung (men att klipp på Adrian lagts upp däremot. Adrian som bara tjatade sig upp dit och mest såg cringe ut den stunden). Isåfall stämmer hur jag tänkte de skulle lägga upp det också.
2021-04-11, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Är madde verkligen 33 år? hon beter sig som en jävla fjortis.
Tycker hon har sjukt bra attribut, måste man bli vuxen ???
2021-04-11, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Adrian skulle kunna vara lite autistisk. Tycker mig se lite sånt i honom.
Du kan vara något på spåret där.
2021-04-11, 22:55
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Snabbspolade bara så kan ha missat, men visst är det korrekt att de inte tog med Dompa på tronen där han satt som en konung (men att klipp på Adrian lagts upp däremot. Adrian som bara tjatade sig upp dit och mest såg cringe ut den stunden). Isåfall stämmer hur jag tänkte de skulle lägga upp det också.

Dompa på tronen var inte med. Heller inte Simons asroliga enmansshow från köket, eller hans och Stephs fina samtal på utegården.

Dessutom tycker jag att de klipper det väldigt fult för Jaqis del. De tog upp att hon snackade om healing och Steph och Tanja ser ut i klippet som att de typ tycker att hon är dum i huvudet men så var det verkligen inte utan de peppade henne länge och var jättefina mot henne när hon var nere i går. Det var jättefint att se men de klippte sönder det alldeles. Känns nästan som produktionen njuter av att Jaqi är utfryst och mobbad. De spelar på det.
2021-04-11, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av r4wst4r
Jackie tror att hon fick in massa paprika för att hon bett om det, men kan sanningen vara att det är kampanjerbjudande på mathem? Deras matleveranser matchar med erbjudandena varje vecka..

Haha, väldigt roligt om det är så.
2021-04-11, 22:59
Medlem
Ridnes avatar
Måste säga att satan vad snubbarna ser sämre ut för att de rakat sig. Dompa ser inte klok ut. Och som något geni skrev här, Pedram ser ju på pricken ut som Tobbe från "En annan del av Köping" faktiskt
2021-04-11, 23:00
Medlem
Citat:
Dompa på tronen var inte med. Heller inte Simons asroliga enmansshow från köket, eller hans och Stephs fina samtal på utegården.

Dessutom tycker jag att de klipper det väldigt fult för Jaqis del. De tog upp att hon snackade om healing och Steph och Tanja ser ut i klippet som att de typ tycker att hon är dum i huvudet men så var det verkligen inte utan de peppade henne länge och var jättefina mot henne när hon var nere i går. Det var jättefint att se men de klippte sönder det alldeles. Känns nästan som produktionen njuter av att Jaqi är utfryst och mobbad. De spelar på det.
Usch så fult isf! (Gällande Jaqie.)

Gällande Dompa så kollade jag klippet på insta nu och där var det faktiskt han och inte Adrian som var med. Alltid något.

Måste ha varit något klipp jag sett på Adrians egna insta då och där är det ju mer givet att de plockar fram det
2021-04-11, 23:00
Medlem
Citat:
Måste säga att satan vad snubbarna ser sämre ut för att de rakat sig. Dompa ser inte klok ut. Och som något geni skrev här, Pedram ser ju på pricken ut som Tobbe från "En annan del av Köping" faktiskt
Tobbe från Köping, där har vi en legend.
2021-04-11, 23:03
Avstängd
Andledningen till att steph klarat sig tidigare är att simons fans röstat kvar henne, men nu när simon sitter så kommer steph inte att få simons röster = hon är fucked.
2021-04-11, 23:07
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sneakyhugs
Fan vad Nardos upprepar det som någon annan redan har sagt när de kör detta spelet. Mer än vad hon brukar göra vill säga
Tur det, då kommer det ju iaf ut något som vagt påminner om svenska ur hennes mun.

Däremot när hon ska försöka komma på egna meningar och ord, liknar det ju absolut ingenting!
Bara en efterbliven ärtsoppa bestående enbart av: FÖRSHSTÅRRU, FATTARUNU, HALÅÅÅ, YEEEEEY, RESPEKT mm mm.

Blir så jävla trött på den där jävla människan.
2021-04-11, 23:07
Medlem
Citat:

Produktionen har väl insett att Jackie var en felsatsning och att hon mer eller mindre tappat det.
Dom måste se till att hon ryker så snart hon sitter löst, annars måste dom snart plocka henne själva.
Damage control.
2021-04-11, 23:08
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:

"Räcker upp handen" tror det var jag.,

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in