2021-04-11, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Writerday
Någon snäll själ som vill berätta vad ” spelet ” går ut på?
De gissar vilken karaktär de är, de har en lapp med namnet i pannan.
2021-04-11, 22:43
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Det här är underhållande ändå

-Hur kan du inte veta vem Joe Biden är, han är ju Amerikas president!

-Jag vet inte ens vem som är Sveriges president!

-Sverige har ingen president

-Har vi inte??

Man vet snart inte vad man ska ta sig till, dom är ju som en mental jävla härdsmälta!

Herregud?
2021-04-11, 22:44
Medlem
Ridnes avatar
Kollar man på liven på festerna så har man lärt sig vad som kommer plockas ut till avsnitten vid detta laget.. Jag trodde att bikten när Nardos blir matad med vindruvor som en gudinna av cucksnubbarna skulle komma med och det gjorde den. Jag trodde också att deras cringiga TikTok-dans skulle komma med och det gjorde den också. De är så förutsägbara.

Ok, jag sade ju att jag skulle sluta klaga Ska göra det nu. Kanske.
2021-04-11, 22:45
Medlem
Jackie tror att hon fick in massa paprika för att hon bett om det, men kan sanningen vara att det är kampanjerbjudande på mathem? Deras matleveranser matchar med erbjudandena varje vecka..
Avslutad
Vem är Judiths byte nu när Julia inte är kvar?
Avstängd
Är madde verkligen 33 år? hon beter sig som en jävla fjortis.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
och du tror att jag ska lägga min energi på att diskutera sexualitet (vilket är väldigt känsligt ämne) med dig som verkar ha helt skev uppfattning om homosexuella?

Nej men varför gör du det då och sen undrar jag, kan du inte läsa eller? Ångrar nu att jag la min energi på att försöka förklara för någon som bara verkar allmänt bitter och sitter och påstår att du har den "rätta" uppfattningen om Homosexuella?

Vad är rätt uppfattning då enligt dig? För om du påstår att jag har skev uppfattning så måste du ha en ännu skevare och nedanstående är för mig något som verkligen är skeva. I några av de nedanstående kan du läsa vad som för mig är facit av fördomsfulla uppfattningar om Homosexualitet som förpestar livet för många som därför blir tvungna att leva i förnekelse.

Att man som homosexuell ska behöva gå och gömma sig ett helt liv utan att få uppleva kärlek?

Att inte våga stå för den man är för att andra inte accepterar dig då?

Att förälska sig i någon av samma kön men du måste fatta ett beslut för andras skull och inte din egen?

Att känna sig ensamast i världen för att du vet att du inte kan/får leva ut din sexualitet som ändå är en del av dig eller tillsammans med någon?

Detta är bara några av konsekvenserna för många av de HBTQ personer som förväntas följa dessa "moraliska" principer och lägga sina egna liv åt sidan för att andra ska bestämma vad som är rätt eller fel!.
Senast redigerad av Mouchino 2021-04-11 kl. 22:48.
2021-04-11, 22:46
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SlumCat
Så sjukt tråkigt att titta på det här.
Växlar över till att studera rörelserna i kryptovalutor.

Skiten går i bakgrunden medan jag arbetar med mitt projekt.
2021-04-11, 22:47
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Är madde verkligen 33 år? hon beter sig som en jävla fjortis.

Kan allt om alla Disney-filmer och barnlös. Tragisk.
2021-04-11, 22:48
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Man kan ju tyvärr inte göra annat än klaga på detta så oerhört inkompetent skötta spektakel. 🤪

Helt sant.. Så jävla uselt
2021-04-11, 22:50
Medlem
Svart-Skalles avatar
Adrian skulle kunna vara lite autistisk. Tycker mig se lite sånt i honom.
2021-04-11, 22:51
Medlem
Fan vad Nardos upprepar det som någon annan redan har sagt när de kör detta spelet. Mer än vad hon brukar göra vill säga

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in