2021-04-11, 21:53
Medlem
Crapmagics avatar
"Jajamän låt mig få komma" säger Joanna.....
2021-04-11, 21:57
Medlem
Har deltagaren som vunnit redan fått prispengarna.?

2021-04-11, 21:58
Medlem
Vilken dum korkad jäkel Elias lägger emuniteten på Johnna som är ett hot mot han själv och sitt lag.
Dessutom fuskade Elias FETT stack innan brevet om kistan på flotten lästs klart och kom undan med det, Jäkligt märkligt INGEN annan som noterade detta styrt mygel från redaktionen helt klart ?!
Senast redigerad av Tomatji 2021-04-11 kl. 22:06.
2021-04-11, 22:04
Medlem
Haajibs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polkagrissamurajen

Hon är ju inte diskret med vad hon spenderar pengar på, en varningsklocka kanske?
2021-04-11, 22:06
Medlem
ColaKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomatji
Vilken dum korkad jäkel Elias lägger emuniteten på Johnna som är ett hot mot han själv och sitt lag.
Dessutom fuskade Elias FETT stack innan brevet om kistan på flotten lästs klart och kom undan med det jäkligt märkligt INGEN annan som noterade detta styrt mygel från redaktionen helt klart ?!

Wrenkler....
2021-04-11, 22:07
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Dessutom fuskade Elias FETT stack innan brevet om kistan på flotten lästs klart och kom undan med det jäkligt märkligt INGEN annan som noterade detta styrt mygel från redaktionen helt klart ?!

Det var inte Elias - han heter Paul Michael Wrenkler ... som många hyllar som geni härinne
2021-04-11, 22:08
Medlem
Wads avatar
Citat:
Dessutom fuskade Elias FETT stack innan brevet om kistan på flotten lästs klart och kom undan med det, Jäkligt märkligt INGEN annan som noterade detta styrt mygel från redaktionen helt klart ?!
Vad fan skriver du för något? Såg du ens programmet?
2021-04-11, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haajib
Hon är ju inte diskret med vad hon spenderar pengar på, en varningsklocka kanske?
Mer mygel och rackarspel som Barflicka lär hon knappt ha råd med en vecka på Säffle Stadshotell , blir hon av med stålarna nu regelbrott smartass ?
Senast redigerad av Tomatji 2021-04-11 kl. 22:13.
2021-04-11, 22:11
Medlem
Prinsessbakelses avatar
Vad finns att skriva efter dagens avsnitt? Jag tycker Wrenkler går från klarhet till klarhet. Jag fullkomligt älskar ärliga och rakryggade människor. Han är förstås smärtsamt medveten om att det är han som kommer ryka i ett framtida öråd så länge han inte lyckas skaffa sig någon immunitet innan det eventuella örådet. Men trots det vågar han trycka till Johanna, Tova-Sophia, Annki och resten av lynchmobben.

Även hederligt av Wrenkler att inte skänka bort immunitetsarmbandet till det andra lagets svaga länk, det vill säga Viktoria. Jag är övertygad om att det hade varit de övrigas val.

Slutligen förstår jag inte hur det kommer sig att Annica kan sitta så säkert varje öråd. Efter det att Hayes blev utröstad har hon ju egentligen ingen nära vän i laget och jag tycker helt ärligt att hon är kass på tävlingarna. Långsam, gammal, dålig kondition och hon har inte heller någon imponerande fysik. Det är väl kanske för att hon upplevs som karismatisk och trevlig?
Senast redigerad av Prinsessbakelse 2021-04-11 kl. 22:29.
2021-04-11, 22:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Polkagrissamurajen

Borde gå som kontraktsbrott att avslöja sig så?
2021-04-11, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Det var inte Elias - han heter Paul Michael Wrenkler ... som många hyllar som geni härinne
De hyllar inte honom, de identifierar sig med honom. Han är årets Robinsonincel, en androgyn utan vare sig utstrålning eller muskler.
2021-04-11, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wad
Vad fan skriver du för något? Såg du ens programmet?
Ja det kan Du skriva upp gjorde du?

Okey han hette Wrenkler dock men, det har de flesta räknat ut redan.
Nu har Vi ett röstfusk & ett regel kontraktsbrott att ge TV bakläxa på.
Senast redigerad av Tomatji 2021-04-11 kl. 22:21.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in