Citat:
Ursprungligen postat av
popraven
Fniss, hur menar du att skådisarna vet vad dina föräldrar brukar klä sig i? Och vem ger dom lön? Dom flesta i Sverige klär sig ju nästan likadant. Annars håller jag med dig om att dom inte känns speciellt empatiska, men det är ju så man ska vara idag- skenhelig. Göra så lite som möjligt och verka så god som möjligt, men detta är ju en samhällssjukdom och inget unikt för psykiatrin.
Du har ju rätt att lyssna på vad du vill så det låter lite märkligt att polisen skulle komma för en sån sak.
Eh, de har typ tillgång till ens privatliv och ens minnen på Akashagarbha-nivå. Du vet, akashiska arkiven. De vet ALLT om en. Det görs en andlig scanning på varje individ och sedan så arbetas det utefter det. Vi kan nå samma information men skulle enbart använda det till goda syften som att hjälpa andra att nå upplysning. Maktmissbruk är vad det är!
Regeringen ger de lön. En stalker sa till mig att han tjänade pengar på att stalka mig för att kunna flytta till Afrika. Jag sa att han borde ta pengarna och bara dra snabbt. För det känns bara rubbat mellan oss och jag vill inte ha fler stalkers på halsen.
Rätt? Det är farlig information som undergräver deras agenda. Man blir varnad ibland att inte forska för mycket.
Vi har en underlig hat/kärleksdynamik och de vill visa vem som har makt. Jag är är en anspråkslös enkel buddhist och de är stora staten. Storebror ser dig liksom.