2021-04-11, 19:28
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Angående snorkråks-gate. Jag är övertygad om att det är Adrian. Han såg jätteskyldig och skamsen ut när det pratades om detta. Han är den som är mentalt i 7-9 årsåldern därinne och barn brukar kleta snorkråkor på väggen. Tyvärr kommer BB aldrig avslöja vem det är såvida det inte är Simon för då kommer det bli ett långt inslag i avsnittet eller till och med Dikmens Domstol om det. Är det Adrian så förbises det eftersom han slipper undan allt.

Bra att Jaqi sade ifrån om att han blev ledsen över Kapten Krycka.

Dåligt att Pedram, Dompa och Adrian slipper undan köksgörat IGEN!!! De tre är absolut latast vad gäller det och hade de tre haft ansvar hade de varit tvungna att samarbeta vilket inte hade varit mer än rätt. Men vissa ska få glida på räkmacka....

Direkt när jag hörde husmötet och detta om snorkusarna inne på toan så kom AD direkt som misstänkt kandidat. För detta är sånt som han tycker är skitkul att hämnas med och folk tror antagligen direkt att det är Simon och förmodligen kan AD ha en baktanke där han vill att Simon ska få skulden. Som jag skrev lite tidigare så har jag sett AD dra handflatan upp över näsan vid flera tillfällen, verkar ha mycket i sin snok och sen vart innehållet sen tar vägen vet jag inte. Om det är AD som gjort detta inne på toan så är det nog det vidrigaste att göra när man bor i ett kollektiv då man inte bryr sig ett enda dugg om andras trivsel. När han var sur på Nardos rev han ner hennes kläder i garderoben, alltså hur barnslig får man vara?

Det är vidrigt vem som än har gjort det såklart!
2021-04-11, 19:29
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Rankinglista:
1. Tanja
2. Simon
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13
14. Resten

Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Rankinglista:
1. DOMPA
2. Tanja
3. Emelie
4. Simon
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13
14. Resten

1. Tanja
2-14. Ingen alls

MVH/Gnomegirl.
2021-04-11, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
var adrian som sa "ni vet om att snacket med nalle puh visas" hörde det på kökskameran precis innan han försvann och det samtidigt blev censur i sov2

Japp , jag hörde , alla har varit i annexet och snackat med BB
Kanske är efter hård vecka säkert
Medlem
Skräll att Emelie och Nardos pratar om Maddrian
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Falskaste bitchen i huset att ingen lackat på henne mer är för mig ofattbart!!

man kan säga, hon spelar bra.. och dem är så naiva och tror att allt är kärlek.
2021-04-11, 19:33
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Doesn't mean JACK SHIT, Therese hade DUBBELT så många röster som Steph på samma omröstning (10K versus 4-5) och fick ändå lämna med huvudet före, så de har förlorat all sin cred. Man ska aldrig förlita sig på de rösterna och använda som underlag for whatever purpose.

Jag är övertygad om att produktionen fifflade ut Tess. De ville inte ha henne kvar för att hon gjorde Pedram till en krutdurk och labil.
2021-04-11, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Verkligen. Får han inte all uppmärksamhet och att världen kretsar kring honom så dör han.

jaa det är verkligen så han rullar, gärna dra offerkortet gång på gång, riktigt osmickrande och ohållbart eftersom folk ser igenom det när han fortsätter på exakt samma sätt som han gjort innan, utan självinsikt givetvis, det har vi ju redan konstaterat är ett kritiere för att få vara med i BB.

Kritierer för sökande i år:
1. Sakna självinsikt
2. Inte kunna ta kritik
3. Ha en extremt skev självbild
2021-04-11, 19:34
Medlem
Citat:
Nu var det Nardos som tog upp det, Emelie förtydligade att Adrian inte vill
2021-04-11, 19:34
Medlem
Citat:
Ska dom dra upp det igen? Vad säger dom och är Madde med?
2021-04-11, 19:35
Medlem
lillaflippens avatar
Hur fan har AD mössan på huvudet. Blir ju bara värre och värre.

Varför har han inte mössan på normalt?
2021-04-11, 19:36
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Ska Adrian byta sovrum? För att vara närmare Tanja?

Vore inte det minsta förvånad. Han kommer väl sova med Pedram.. Dags för honom att inleda Operation Tämja Tanja för final.
2021-04-11, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Lever man på fryst färdigmat och kinamat utanför huset så är det inte mycket som ska till för att imponera på någon. Slöa slapptaskar är vad de är. Hoppas att de slutar dalta helt med Eritrea och att hon för göra sin egna jävla specialkost för att hon klagar på allt some 5-åring.
Ja, där inne i huset har det ju i princip bara varit frysmat. Det här är väl en av de första måltiderna de får laga från grunden. Jo, förutom den eviga köttfärssåsen som de äter var och varannan dag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in