Citat:
Angående snorkråks-gate. Jag är övertygad om att det är Adrian. Han såg jätteskyldig och skamsen ut när det pratades om detta. Han är den som är mentalt i 7-9 årsåldern därinne och barn brukar kleta snorkråkor på väggen. Tyvärr kommer BB aldrig avslöja vem det är såvida det inte är Simon för då kommer det bli ett långt inslag i avsnittet eller till och med Dikmens Domstol om det. Är det Adrian så förbises det eftersom han slipper undan allt.
Bra att Jaqi sade ifrån om att han blev ledsen över Kapten Krycka.
Dåligt att Pedram, Dompa och Adrian slipper undan köksgörat IGEN!!! De tre är absolut latast vad gäller det och hade de tre haft ansvar hade de varit tvungna att samarbeta vilket inte hade varit mer än rätt. Men vissa ska få glida på räkmacka....
Bra att Jaqi sade ifrån om att han blev ledsen över Kapten Krycka.
Dåligt att Pedram, Dompa och Adrian slipper undan köksgörat IGEN!!! De tre är absolut latast vad gäller det och hade de tre haft ansvar hade de varit tvungna att samarbeta vilket inte hade varit mer än rätt. Men vissa ska få glida på räkmacka....

Direkt när jag hörde husmötet och detta om snorkusarna inne på toan så kom AD direkt som misstänkt kandidat. För detta är sånt som han tycker är skitkul att hämnas med och folk tror antagligen direkt att det är Simon och förmodligen kan AD ha en baktanke där han vill att Simon ska få skulden. Som jag skrev lite tidigare så har jag sett AD dra handflatan upp över näsan vid flera tillfällen, verkar ha mycket i sin snok och sen vart innehållet sen tar vägen vet jag inte. Om det är AD som gjort detta inne på toan så är det nog det vidrigaste att göra när man bor i ett kollektiv då man inte bryr sig ett enda dugg om andras trivsel. När han var sur på Nardos rev han ner hennes kläder i garderoben, alltså hur barnslig får man vara?
Det är vidrigt vem som än har gjort det såklart!