2021-04-11, 18:27
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Misstänker att du inte förstår skillnaden på att ogilla och ge befogad kritik?

Bry dig inte om gammelgubben, han är senildement och hans hjärna går på tomgång och gör att han upprepar sig hela tiden.
Ignorera honom bara och scrolla förbi hans inlägg.

MVH/Gnomegirl.
2021-04-11, 18:28
Medlem
hittanemoos avatar
Kunde Juddan fått några mer inkompetenta hjälpredor? "Vad är picklat?"
2021-04-11, 18:30
Medlem
hittanemoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hahaha.
Vollmers ägs inte av albaner.
De kursade väl dessutom

Nope! De finns kvar! Och nej, verkligen inte. Var ironisk om Skånes bästa krog... De är ett svenskt familjeföretag med två michelinstjärnor (dock har inte Juddan Da Chief jobbat där).

Undrar vilket restaurang Merkim menade är skånes bästa.
2021-04-11, 18:31
Medlem
Mouchinos avatar
Pedram pratade med Judith om en av förra årets deltagare som jag gissar är Lennie och hur han spelade en roll. Det lustiga är att Pedram som är en sån människokännare bruschar AD som kopierat rätt mycket av Lennies taktik att spela all holy and mighty.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Bry dig inte om gammelgubben, han är senildement och hans hjärna går på tomgång och gör att han upprepar sig hela tiden.

MVH/Gnomegirl.
Gillar du också Lill Vickan?😀 Misstänker det.🙈
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Befogad kritik? Alla i huset gör ju på samma sätt med tvättningen av händer, eller?
Någon skrev häromveckan (kanske du?) att alla skulle få salmonella när ngn lagade kyckling. Tror det var Judith som lagade, men är inte helt säker.
Fick ngn det?

Men är du skön eller? BARA FÖR ATT MAJORITETEN BRISTER I HYGIEN så betyder det väl inte att det blir FRÄSCHARE och mer okej för det? That logic...

Nej jag har inte kommenterat något om salmonella så då blandar du ihop mig med någon annan, get your fact straight innan du lägger dig i.
2021-04-11, 18:32
Medlem
Citat:
Misstänker att du inte gillar Judith?😀
Jag gillar inte Lill Vickan.👍
Var det den gurkan som blev kompis med Julia 😂😂 göra sallad av den sedan som i en dålig Hollywood komedi film.
2021-04-11, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
På exonphspoiler kontot hade hon en omröstning mellan Nardos, Tanja och Emelie.

Nardos fick: 14995 röster

Emelie fick: 7650

Tanja fick: 16252

edit: Skrev fel men ungefär

Doesn't mean JACK SHIT, Therese hade DUBBELT så många röster som Steph på samma omröstning (10K versus 4-5) och fick ändå lämna med huvudet före, så de har förlorat all sin cred. Man ska aldrig förlita sig på de rösterna och använda som underlag for whatever purpose.
2021-04-11, 18:33
Avstängd
Citat:
😀 Lill Vickan inte så poppis, det gläder mig.👍
Hoppas dom sitter nästa vecka, vore bra.😀
Den dagen hon åker ut ska firas rejält. spyr på människan
Medlem
Får panik!! Kommer Simon åka ut??? Enligt exonthespoiler så ligger han sämst till!!!😭😭 stämmer detta tror ni???
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl

MVH/Gnomegirl.

Will do so framöver för det blir väldigt mycket hack i skivan märker jag..
2021-04-11, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Nej, men Simon behöver backningen, hans beteende i veckan är inte till hans fördel.

Jag skulle vilja ge alla rådet som vill ha kvar Simon att rösta på honom. Steffi får kanske bli collateral damage men tror hon kan stå sig stark mot Judith som folk ändå av någon oförklarlig anledning röstar på.

Ändå har Simon flest röster i mammagruppen om vem dom ska rädda. Vilket förvånar mig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in