2021-04-11, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Mergim känner sig utanför gruppen men orkar inte ens klappa händerna ordentligt åt de som slitit ihop trerätters.

Har sagt att han känner sig utanför?
Kanske dags för honom att lämna snart...
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Missförstå mig inte nu. Tänkte på gårdagen och kollade på BB:s instagram där de går ut med att Julia ville vara med sin familj. OM dessa tre skulle vara mullvadar så har BB gett dem en tidsfrist och att de absolut inte får nämna något som kan avslöja dem. Julia fick isåfall valfritt ange orsak till de andra varför hon ville lämna i Lördags. Hade hon nämt Svante som orsak hade de garanterat inte gått på det.

Virran lämnade Lördagen den 3 April för ett prank, iscensatt? Ja varför inte.. Nån som kommer ihåg ungefär vilken tid hon lämnade?

Nästa Lördag den 17 April kommer Mergim isf lämna och även där kommer de att hitta på en orsak.

Jag har tänkt samma sak i ärlighetens namn... Men det känns lite skevt att tro att Jullan ljuger om sin mammas cancer på det viset för att lura folk. Det kan jag bara inte tro egentligen :S Dock VÄLDIGT konstigt att båda de gamla deltagarna går ut 2 lördagar i rad. Den ena för ett "prank" som hon själv måste ha fattat var över gränsen för vad BB tillåter..
Medlem
Herregud, de där inne får det att låta som mat som är enormt svårt att laga. En svampstuvning är typ det enklaste som finns. Visst, en bea kan vara lite jobbig att få ihop med det är inte något sånt är galet svårt.

Narcos ser ut som ett surt troll nu när hon inte fick specialkost. Hon sprut ju faktiskt av svamp. Och hur fan ser Mössan ut med mössan idag.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Har jag drömt att Madde sagt att hon är vegan? Nu äter hon svampstuvning?

Tror hon bara är vegetarian
2021-04-11, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Rankinglista:
1. Tanja
2. Simon
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13
14. Resten

Rankinglista:
1. DOMPA
2. Tanja
3. Emelie
4. Simon
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13
14. Resten

Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Hon förstör hennes utseende med brun-utan-sol, hon blir helt fläckig och grön.

Hon är mycket finare utan brun-utan-sol
Vad håller hon på med? Vem har sagt till henne att det ser bra ut? Hon ser ut som vitiligo.
Medlem
Citat:
Mergim känner sig utanför gruppen men orkar inte ens klappa händerna ordentligt åt de som slitit ihop trerätters.

skräll att han känner sig utanför "jag har varit mobbad och därför beter jag mig dåligt och mobbar andra 15 år efteråt" fungerar inte riktigt lika bra på denna gruppen som på förra....
2021-04-11, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Har sagt att han känner sig utanför?
Kanske dags för honom att lämna snart...

Ja han satt och grina över det igår och alla hypade upp honom som fan och sa att han ska känna sig som en i familjen. Alla trodde han grät över Julias mamma men det var att han skulle känna sig utanför utan henne.
2021-04-11, 19:26
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Rankinglista:
1. Tanja
2. Simon
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13
14. Resten

Hahahahahahaha.. samma här!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2021-04-11, 19:28
Medlem
Citat:
Ja han satt och grina över det igår och alla hypade upp honom som fan och sa att han ska känna sig som en i familjen. Alla trodde han grät över Julias mamma men det var att han skulle känna sig utanför utan henne.

Han umgicks inte ens så mycket med henne i huset. Den enda som är utanför i den gruppen är faktiskt Jaqi
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Herregud, de där inne får det att låta som mat som är enormt svårt att laga. En svampstuvning är typ det enklaste som finns. Visst, en bea kan vara lite jobbig att få ihop med det är inte något sånt är galet svårt.

Narcos ser ut som ett surt troll nu när hon inte fick specialkost. Hon sprut ju faktiskt av svamp. Och hur fan ser Mössan ut med mössan idag.
Lever man på fryst färdigmat och kinamat utanför huset så är det inte mycket som ska till för att imponera på någon. Slöa slapptaskar är vad de är. Hoppas att de slutar dalta helt med Eritrea och att hon för göra sin egna jävla specialkost för att hon klagar på allt some 5-åring.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
skräll att han känner sig utanför "jag har varit mobbad och därför beter jag mig dåligt och mobbar andra 15 år efteråt" fungerar inte riktigt lika bra på denna gruppen som på förra....

Verkligen. Får han inte all uppmärksamhet och att världen kretsar kring honom så dör han.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in