2021-04-11, 19:09
Medlem
Tanja får mig nästan att vilja byta sexuell läggning och hon är inte ens så värst snygg!! hon råkar bara vara finaste personen som är full av livsglädje och har inga brister miljonen förtjänar inte henne
2021-04-11, 19:09
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Judit är alltså enligt henne själv kock och har jobbat på bästa restaurangerna men sköljer inte ens av gurkan innan hon börjar hacka den och går sedan till slussen för att ta nya batterier och tvättar sedan INTE ens händerna efter det utan fortsätter hacka den osköljda gurkan..?

Jag skulle inte vilja äta den maten som är i det huset, de brister så i hanteringen kring mat och hyigen.....
Den där mytoman nymfomanen är inte mer kock än Joel
2021-04-11, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Ja han la sig ju i deras säng igår och hoppas väl att Adrian byter säng så han kan fortsätta vara bäztiz med Nardos och hennes personliga pitbull.

Eller tvärt om kanske hahaha

Han sa ju när han la sig där och tog hennes säng idag. Att detta är min säng nu, du får flytta på dej. Detta var till Nardos som skoja bort det. Om Mergim skojar Hahah det vet man ju inte heller.
Han kanske vill ha AD som Lennie föra året
2021-04-11, 19:11
Medlem
Mouchinos avatar
Håller Madde på att ömsa skinn eller vad händer?
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
simon är tyvärr redan körd steffi har redan utan bbpolizei tydligen jättestöd hur det kommer sig är för mig en jävla gåta dock

Åker Simon ut är det definitivt finito för mig att fortsätta titta på skiten.. Han fick min röst iallafall.
Medlem
xrlpyts avatar
Madde har hittat den skunkiga brun-utan-solen igen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Någon som vet vad Pedram gör i gymmet? Leker pt men lyfter ingenting själv men kan allt.
Enligt honom själv och alla hans referenser (läs; honom själv) så är han: Läkare, Pro gamer, Fotbollsproffs, IT-proffs, Kvinnotjusare, Proffskock, PT, Stadsvetare, Topp politiker.
Medlem
Nardos ögonbrynspensel är borta
2021-04-11, 19:12
Medlem
Nardos beter sig som ett barn när det gäller champinjoner
2021-04-11, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Angående snorkråks-gate. Jag är övertygad om att det är Adrian. Han såg jätteskyldig och skamsen ut när det pratades om detta. Han är den som är mentalt i 7-9 årsåldern därinne och barn brukar kleta snorkråkor på väggen. Tyvärr kommer BB aldrig avslöja vem det är såvida det inte är Simon för då kommer det bli ett långt inslag i avsnittet eller till och med Dikmens Domstol om det. Är det Adrian så förbises det eftersom han slipper undan allt.

Bra att Jaqi sade ifrån om att han blev ledsen över Kapten Krycka.

Dåligt att Pedram, Dompa och Adrian slipper undan köksgörat IGEN!!! De tre är absolut latast vad gäller det och hade de tre haft ansvar hade de varit tvungna att samarbeta vilket inte hade varit mer än rätt. Men vissa ska få glida på räkmacka....
Nardos ville inte förstå vad BB skrivet i brevet utan ansåg att de som fick köksveckan denna vecka ska göra den nu istället och då hon och Mergim samt en ersättare till Julia ha den hoppas BB säger när de börjar laga mat imorgon att de bryter mot reglerna.
Ingen vågade ta diskussionen med henne om detta.
2021-04-11, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Madde har hittat den skunkiga brun-utan-solen igen.

Hon förstör hennes utseende med brun-utan-sol, hon blir helt fläckig och grön.

Hon är mycket finare utan brun-utan-sol
2021-04-11, 19:13
Medlem
Rankinglista:
1. Tanja
2. Simon
3.
4.
5.
6.
7.
8.