2021-04-11, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Har ni tänkt på hur många som har tappat bort grejer där inne?

Maddes skor som hon anar att Victoria fått med sig, men också Emelies parfym, Nardos sminkborste och nu sa Tanja att hennes t-shirt är borta.

Amilia sa i hennes live att när Victoria kom dit så hade hon ”råkat” få med sig massa grejer från de andra deltagarna. Så den jävla kleptomanen har garanterat tagit de andras grejer också.
Intressant. Hoppas de får tillbaka sina grejer. Det finns ju på film.
2021-04-11, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
När Pedram rakar sig så försvinner det som folk påstår är så snyggt med honom för det måste vara skägget och mustaschen som gör honom till all Casanova. Vart är han förresten?

alla blir kallade till psykologen idag för samtal då det är halvtid peddi är där nu
2021-04-11, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Det jag syftade på var när Mergim och Victoria bråkat då sa Madde blandannat om du vet att du har så pass stora problem med honom och du visste att han skulle gå in, varför gick du in i huset då? M.m
Men sure håller med dig att hon måste ifrågasätta mer än vad hon gör

Ja och det var nog en av de mest vettiga sakerna hon sagt därinne, väldigt relevant och bra fråga, tyvärr är hon för lättstyrd åt andra hållet, hon skulle hålla fast vid sin magkänsla mer och inte be om ursäkt för sin existens.
2021-04-11, 14:40
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
alla blir kallade till psykologen idag för samtal då det är halvtid peddi är där nu

Jaha ,ok tack så mycket!
2021-04-11, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Helt vidrigt! Tror helt säkert att hon har kleptat med uppsåt. En sminkborste kan jag köpa men skor och parfym samt andra ännu oupptäckta saker är stöld. Hoppas hon blir anmäld.

Edit/tillägg: Hon är ju en sån jävla sjuk människa att hon säkert tog med det för att kunna söka upp dom efteråt för att bli ”vänner”. Kräks.
Om det stämmer är det väldigt utstuderat.
2021-04-11, 14:41
Medlem
Om produktionen varit lite kul så borde de inte få använda sakerna förrän det är tävling, och sedan ta ifrån dem grejorna direkt efter. Adrian har redan kommit 7 gånger i byxan..
2021-04-11, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Håller med. Men det har blivit detsamma med AD. Så fort han blinkar med vänster öga är det en tsunami

Å andra sidan är han ett praktarsle. Men det blir till slut att många kommenterar i ren desperation för att hitta minsta möjliga partikel om något känns fel.
Senast redigerad av TruthSeeker2 2021-04-11 kl. 14:46.
2021-04-11, 14:44
Medlem
lillaflippens avatar
Man brukar kunna se en del av deltagarnas bikter i appen men nu kan jag inte se något? Är det nåt knas med min app eller finns det inga att se nu?
2021-04-11, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Det var något bubbel om att anhöriga till deltagarna tar illa vid sig om vad folk skriver om deltagarns på nätet. Är det någon speciell sida dom syftar på? Flashback är ju rena familjeforumet denna säsongen så det kan ju inte vara flashback.
Fuck dom anhöriga dom är horungar, de kan lämna internet ifall de inte tål detta
2021-04-11, 14:45
Medlem
Citat:
Helt vidrigt! Tror helt säkert att hon har kleptat med uppsåt. En sminkborste kan jag köpa men skor och parfym samt andra ännu oupptäckta saker är stöld. Hoppas hon blir anmäld.

Edit/tillägg: Hon är ju en sån jävla sjuk människa att hon säkert tog med det för att kunna söka upp dom efteråt för att bli ”vänner”. Kräks.

Garanterat! Såg precis att hon kommenterat med ett hjärta på Maddes senaste bild på instagram. Jävla orm hon är.
2021-04-11, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Om det stämmer är det väldigt utstuderat.

Har noterat genom instagram hur hon nästlar sig in hos folk på ett mycket närgånget sätt, kallar sig deras familj och älskar dom efter en vecka eller två. Det är intensivt umgänge och helt plötsligt tar det bara stopp och man ser inget om personen längre. Min tolkning är att folk/hennes ”vänner” får fakking nog, ber henne backa.

Ett helt sjukt beteende. Det är allvarligt fel på henne.
2021-04-11, 14:48
Bannlyst
Citat:
Har noterat genom instagram hur hon nästlar sig in hos folk på ett mycket närgånget sätt, kallar sig deras familj och älskar dom efter en vecka eller två. Det är intensivt umgänge och helt plötsligt tar det bara stopp och man ser inget om personen längre. Min tolkning är att folk/hennes ”vänner” får fakking nog, ber henne backa.

Ett helt sjukt beteende. Det är allvarligt fel på henne.

Victoria eller?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in