Citat:
Ursprungligen postat av
Amng
Då har du missat en del, hon tjöta på rätt mycket mot Victoria tex när hon var ledsen och ifrågasätte en del där men visst hon är väl inte den personen med mest karaktär där inne som hoppar in i diskussioner osv hon har dock sagt att hon utanför är mer en person som gärna tar diskussioner och kan säga ifrån men att hon tyvärr backat en del i huset
jag tyckte det enda hon sa var "jag blir svartsjuk när jag ser dig vara med honom" och det var det enda, hon ifrågasatte aldrig victorias beteende utan det enda problemet som madde hade var ju att hon tyckte att adrian o victoria umgicks för mkt...... Sedan grät hon i bikten efter att hon åkt ut för att hon inte hann prata ur med henne om att hon hade pratat bakom ryggen....
Enligt min åsikt som jag bara kan basera på vad jag sett i huset så är hon en person som går med på vad som helst utan att ifrågasätta någonting. Så fort någon hon gillar säger "hoppa" så frågar hon "hur högt" ist för att fråga "varför?" som egentligen vore den självklara frågan.
Då blir man en marionettdocka som folk kan styra o ställa över, (särskilt i ett hus med folk man inte känner där prissumman är 1 miljon kr) vill man inte vara det så måste man faktiskt säga ifrån.