2021-04-11, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Centipede
Vilka är det som är rökare i huset?
Steph, Simon, Tanja, Jaqie, Mergim och Dennis (oklart om Dennis är av samma kaliber i sitt rökande som de andra dock, han röker mindre för Emelies skull tror jag).

Edit, just ja, Pedram också. Ingen direkt koll på hans konsumtion dock.
2021-04-11, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Fast lite egenansvar har man när det kommer till sånt, hon är en vuxen person och måste lära sig att sätta gränser för annars kommer det alltid finnas folk som utnyttjar en om man aldrig någonsin säger ifrån.
Jag hoppas för hennes egen skull att hon har lite mer karaktär utanför huset..
Jag tror aldrig jag har hört henne säga en egen åsikt därinne, sorgligt.
Adrian kör ju över folk i allmänhet, inte bara Madde. Han har också ett egenansvar gällande sitt beteende.
2021-04-11, 14:31
Medlem
varje gång tanja skrattar som ett mongo blir jag skitnödig
2021-04-11, 14:32
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Sitter hon bredvid honom är det fel, sitter hon mittemot så är de fel, vart fasen ska hon sitta då! På dass och käka för att folk ska bli nöjda
Håller med. Men det har blivit detsamma med AD. Så fort han blinkar med vänster öga är det en tsunami

Å andra sidan är han ett praktarsle. Men det blir till slut att många kommenterar i ren desperation för att hitta minsta möjliga partikel om något känns fel.
2021-04-11, 14:33
Bannlyst
Det var något bubbel om att anhöriga till deltagarna tar illa vid sig om vad folk skriver om deltagarns på nätet. Är det någon speciell sida dom syftar på? Flashback är ju rena familjeforumet denna säsongen så det kan ju inte vara flashback.
2021-04-11, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Då har du missat en del, hon tjöta på rätt mycket mot Victoria tex när hon var ledsen och ifrågasätte en del där men visst hon är väl inte den personen med mest karaktär där inne som hoppar in i diskussioner osv hon har dock sagt att hon utanför är mer en person som gärna tar diskussioner och kan säga ifrån men att hon tyvärr backat en del i huset

jag tyckte det enda hon sa var "jag blir svartsjuk när jag ser dig vara med honom" och det var det enda, hon ifrågasatte aldrig victorias beteende utan det enda problemet som madde hade var ju att hon tyckte att adrian o victoria umgicks för mkt...... Sedan grät hon i bikten efter att hon åkt ut för att hon inte hann prata ur med henne om att hon hade pratat bakom ryggen....

Enligt min åsikt som jag bara kan basera på vad jag sett i huset så är hon en person som går med på vad som helst utan att ifrågasätta någonting. Så fort någon hon gillar säger "hoppa" så frågar hon "hur högt" ist för att fråga "varför?" som egentligen vore den självklara frågan.
Då blir man en marionettdocka som folk kan styra o ställa över, (särskilt i ett hus med folk man inte känner där prissumman är 1 miljon kr) vill man inte vara det så måste man faktiskt säga ifrån.
2021-04-11, 14:35
Medlem
Centipedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Steph, Simon, Tanja, Jaqie, Mergim och Dennis (oklart om Dennis är av samma kaliber i sitt rökande som de andra dock, han röker mindre för Emelies skull tror jag).

Edit, just ja, Pedram också. Ingen direkt koll på hans konsumtion dock.
Det är ju en väldigt hög andel med tanke på att endast 7 % av Sveriges befolkning röker dagligen.
2021-04-11, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
ja, jag höll emd om det du skrev. citerade dig för att den skulle komma upp i tråden igen för det var verkligen en bra beskrivning av honom!
Jag kollar inte så mycket live, men har läst när folk beskriver hans beteende och nu snappade jag upp det när jag såg det själv. Kan bara instämma med tidigare beskrivningar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Adrian kör ju över folk i allmänhet, inte bara Madde. Han har också ett egenansvar gällande sitt beteende.

Ja alla vuxna människor har ett eget ansvar för sitt beteende, men om någon beter sig dåligt så är det bättre att säga ifrån för annars tenderar man att vara med och ursäkta och bygga på ett dåligt beteende som någon har.
Medlem
Svart-Skalles avatar
30-åriga Adrian får in leksaker för 10-åringar och blir lycklig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
jag tyckte det enda hon sa var "jag blir svartsjuk när jag ser dig vara med honom" och det var det enda, hon ifrågasatte aldrig victorias beteende utan det enda problemet som madde hade var ju att hon tyckte att adrian o victoria umgicks för mkt...... Sedan grät hon i bikten efter att hon åkt ut för att hon inte hann prata ur med henne om att hon hade pratat bakom ryggen....

Enligt min åsikt som jag bara kan basera på vad jag sett i huset så är hon en person som går med på vad som helst utan att ifrågasätta någonting. Så fort någon hon gillar säger "hoppa" så frågar hon "hur högt" ist för att fråga "varför?" som egentligen vore den självklara frågan.
Då blir man en marionettdocka som folk kan styra o ställa över, (särskilt i ett hus med folk man inte känner där prissumman är 1 miljon kr) vill man inte vara det så måste man faktiskt säga ifrån.

Det jag syftade på var när Mergim och Victoria bråkat då sa Madde blandannat om du vet att du har så pass stora problem med honom och du visste att han skulle gå in, varför gick du in i huset då? M.m
Men sure håller med dig att hon måste ifrågasätta mer än vad hon gör
2021-04-11, 14:38
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
fan vad ful han blev

När Pedram rakar sig så försvinner det som folk påstår är så snyggt med honom för det måste vara skägget och mustaschen som gör honom till all Casanova. Hela hans image rasar. Vart är han förresten?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in