2020-07-05, 12:26
Medlem
psaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZiggeZiggarett
Ptja... tittar man på vilka som var framträdande när asylinvandringen efterträdde arbetskraftsinvandringen så hittar vi ju en del manliga namn. Olof Palme, Bengt Westerberg, Alf Svensson.... Jag vet inte hur den tidens kvinnor som Karin Söder förhöll sig. De var inte så många hursomhelst.
Det är sant, att enbart skylla på fruntimmer för invandringskaoset blir lite överdrivet med tanke på att det traditionellt är män som fattat besluten (vad eller vilka som fick dem att göra det är nästa fråga!)
Så den virriga TS har omedvetet lite rätt ändå trots allt

Det kvinnligare mjuka tänket däremot som genomsyrar samhället alltmer de senaste 20 åren har uppenbarligen inte varit ngn höjdare för invandringspolitiken (som uppenbarligen har stark påverkan på landets säkerhet)
Citera
2020-07-06, 00:50
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Är det bara en liten bit kvar nu? Säkert ni inte ska orsaka en stor massflykt till? Eller har ni så det räcker till ert kalifat redan?
Stor-Men-Snabb kopplade, varför gjorde inte du det?
Citera
2020-07-06, 02:52
Bannlyst
Ja, Morgan Johansson är ju integrations och -justitieminister så , och Stefan Lövén som är statsminister så helt klart är det ju svenska män som är ansvariga för att pensionärer och barn blir rånade samt kvinnor våldtagna. Folk försöker skylla på feminister men det håller inte. Män ansvarar alltid för misär , inte kvinnor
Citera
2020-07-06, 02:54
Medlem
Har inte läst en endaste rad, men nej det är inte svenska män som är boven i dramat.
Vissa är det såklart, många män också, men till största del kvinnor tror jag.
Oavsett vilket så är det träkigt.
En viss invandring kan såklart vara både gynnsamt och bra, men inte som det ser ut just nu.
Citera
2020-07-06, 03:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PsykopatLena
Tror gör man i kyrkan. Läs lite fler rader så kanske du lär dig nåt nytt

Tror gör jag såklart hur jag vill.

Oavsett vad andra skrivit tidigare så är det ju enligt mig, och antagligen många andra en stor majoritet Kvinnor som röstar på invandringsvänliga partier.

Därför håller jag inte med när det gäller denna fråga.
Så var det med det.
Citera
2020-07-06, 03:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JalleKalleBalle
Det är kroknäsan som ligger bakom allt. Kroknäsan ligger också bakom all pervers hbtq, BLM, vithat osv som försvagar den vita mannen.

Oavsett om det är en "kroknäsa" eller svensk så är det efterblivna, inkompetent män i vilket fall som ansvarar för problemen , så länge vi har manliga ministrar som sitter på dessa poster så är det också ockdå dem som bär det största ansvaret
Citera
2020-07-06, 04:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Kanske är den ökade invandringen av unga män från patriarkala kulturer antifeministernas "big plan" för att få tillbaka gammal hederlig manskultur i landet?

-Andra män som man kan skylla allt skit på. Är deras fel!!!!!
-Samtidigt som man i skydd av dessa själva kan återgå till att ägna sig åt lite trevliga men ack så bortglömda sexuella trakasserier och lite våldtäkt i hemmen sköna vrå?
Jag menar, vad är det jämfört med…..??
-Farliga utländska skumma män i gatuhörnen gör att flickor håller sig hemma på plats, där de ska vara.
-Äntligen kan män få vara beskyddande, stora och starka och till nytta.

<------- mig i foliehatt.
Vad du syftar på är för svårt att förstå för flashbacks mellanmjölkare. Svenne blev mer och mer en byxkvinna och nu får de andra avbilder att inspireras av. Naturen är vis och svenskar mesiga utan Zlatan the Bull.

Inget annat att analysera när naturen kräver sin avkastning som den alltid gjort med sex tills du är förbrukad! Klart att die dumme inavlen känner sig kränkta. Själv tycker jag som utflyttad att ekonomin suger via skatten.

Ja, det kan ses som att längtan hos svenska män att bli män igen ligger bakom invandringen. Livet är inte moraliskt utan bara utvecklande mot mer och mer på "gott och ont". Naturen bestämmer!
Citera
2020-07-06, 08:56
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shivashambo
Vad du syftar på är för svårt att förstå för flashbacks mellanmjölkare. Svenne blev mer och mer en byxkvinna och nu får de andra avbilder att inspireras av. Naturen är vis och svenskar mesiga utan Zlatan the Bull.

Inget annat att analysera när naturen kräver sin avkastning som den alltid gjort med sex tills du är förbrukad! Klart att die dumme inavlen känner sig kränkta. Själv tycker jag som utflyttad att ekonomin suger via skatten.

Ja, det kan ses som att längtan hos svenska män att bli män igen ligger bakom invandringen. Livet är inte moraliskt utan bara utvecklande mot mer och mer på "gott och ont". Naturen bestämmer!
Naturen kommer alltid sträva efter en balans och det är därför man brukar påminna om pendlar som slår fram och tillbaks.
Just nu och sen snart 50 år har feminismen tagit mer och mer mark på allt färre verkliga och goda skäl.
De har utnyttjat en maktposition både män och kvinnor berett dem och när de missbrukar denna makt, kommer svaret naturligtvis också ha en risk att överdrivas.
Alla genusvetare och journalister som aldrig fick jobb och i stället blev aktivister i det publika samtalet kommer naturligtvis kämpa emot, men ju mer den tysta massan förstår att de blivit rövknullade på bekostnad av hela samhället, desto mer anledning att börja lyssna.
Kejsar-en (innan) är inte naken, kejsaren snor åt sig alltmer makt och våra gemensamma medel samtidigt som det medlen var tänkta att gå till rasar inför våra ögon.
Och media gör allt den kan för att mörka det som sker. De stöder återbetalningen av "reparationer" för en orätt som aldrig fanns på riktigt.
Citera
2020-07-06, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaylordYanker
Naturen kommer alltid sträva efter en balans och det är därför man brukar påminna om pendlar som slår fram och tillbaks.
Just nu och sen snart 50 år har feminismen tagit mer och mer mark på allt färre verkliga och goda skäl.
De har utnyttjat en maktposition både män och kvinnor berett dem och när de missbrukar denna makt, kommer svaret naturligtvis också ha en risk att överdrivas.
Alla genusvetare och journalister som aldrig fick jobb och i stället blev aktivister i det publika samtalet kommer naturligtvis kämpa emot, men ju mer den tysta massan förstår att de blivit rövknullade på bekostnad av hela samhället, desto mer anledning att börja lyssna.
Kejsar-en (innan) är inte naken, kejsaren snor åt sig alltmer makt och våra gemensamma medel samtidigt som det medlen var tänkta att gå till rasar inför våra ögon.
Och media gör allt den kan för att mörka det som sker. De stöder återbetalningen av "reparationer" för en orätt som aldrig fanns på riktigt.
Japp, och beroende på om du zoomar in eller zoomar ut kan du se olika fenomen. Ett som är idiotsäkert är att följa pengar och makten till härligheten täcker mycket av görandet.

Den kraften finns hos alla och heter rätt och slätt viljan till överlevnad och sker enligt olika förutsättningar. Vi är alla programmerade med det åtminstone efter födelsen....

De som röstat fram dagens vansinne kan sägas vara ansvariga om du zoomar in. Och den idiotiska och hopplösa naturliga viljan till balans av en rörlig pendel är ansvarig om du zoomar ut.

Svaret finns i "ingen och alla". Livet är varken logiskt eller ologiskt, inte heller avpassat för fred utan snarare krig och fred, var god och titta själv. Livet bara ÄR, vilket kan vara en rysare eller frihets känsla.

Ha en skön mån-dag!
Citera
2020-07-06, 15:02
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redrum.187
Är du helt störd eller?
Isf kan du åka till nästa förort och pussa på dina älsklingar och stanna där.

Vad har du inte rökt? Vad var det för fel på mitt antagande och vad i mitt antagande sa att jag gillar blattar? Ingenting för så är inte fallet konstaterade bara fakta.
Citera
2021-04-11, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Kanske är den ökade invandringen av unga män från patriarkala kulturer antifeministernas "big plan" för att få tillbaka gammal hederlig manskultur i landet?

-Andra män som man kan skylla allt skit på. Är deras fel!!!!!
-Samtidigt som man i skydd av dessa själva kan återgå till att ägna sig åt lite trevliga men ack så bortglömda sexuella trakasserier och lite våldtäkt i hemmen sköna vrå?
Jag menar, vad är det jämfört med…..??
-Farliga utländska skumma män i gatuhörnen gör att flickor håller sig hemma på plats, där de ska vara.
-Äntligen kan män få vara beskyddande, stora och starka och till nytta.

<------- mig i foliehatt.

Hur kommer det sig att SD består mest av vita unga män?
Samt ökar hela tiden.
Citera
2021-04-11, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Hur kommer det sig att SD består mest av vita unga män?
Samt ökar hela tiden.
För att klicken :korkad outbildad idiot som faller för allehanda extremism domineras av unga män?

Samma förklaring går ju applicera på all form av idiotisk fördomsfull extremism, de tenderar alla att domineras av just: unga män.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in