2015-10-16, 21:15
Medlem
Kanske är den ökade invandringen av unga män från patriarkala kulturer antifeministernas "big plan" för att få tillbaka gammal hederlig manskultur i landet?

-Andra män som man kan skylla allt skit på. Är deras fel!!!!!
-Samtidigt som man i skydd av dessa själva kan återgå till att ägna sig åt lite trevliga men ack så bortglömda sexuella trakasserier och lite våldtäkt i hemmen sköna vrå?
Jag menar, vad är det jämfört med…..??
-Farliga utländska skumma män i gatuhörnen gör att flickor håller sig hemma på plats, där de ska vara.
-Äntligen kan män få vara beskyddande, stora och starka och till nytta.

<------- mig i foliehatt.
Citera
2015-10-16, 21:23
Medlem
MyskooMojss avatar
Wtf, låter ju helsjukt, vet inte ens var jag ska börja. Det är snarare alla dessa jävla vänsterpartister och feminister som är mest för denna massinvandring. Tror du vi män är några jävla monster eller?
Citera
2015-10-16, 21:24
Medlem
NickSonnys avatar
Ja, bra tänkt TS. Det är återigen vita, medelålders män som bär skulden för allt ont i samhället. Trots att 80% av allt ont i samhället inte är vitt...
Citera
2015-10-16, 21:40
Medlem
Spurrs avatar

Du vet för mycket

MVH

Talesman för alla vita män i Sverige
Citera
2015-10-16, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Kanske är den ökade invandringen av unga män från patriarkala kulturer antifeministernas "big plan" för att få tillbaka gammal hederlig manskultur i landet?

-Samtidigt som man i skydd av dessa själva kan återgå till att ägna sig åt lite trevliga men ack så bortglömda sexuella trakasserier och lite våldtäkt i hemmen sköna vrå?
-Farliga utländska skumma män i gatuhörnen gör att flickor håller sig hemma på plats, där de ska vara.

Även om den här trådstarten skriker sarkasm så tänker jag svara med lite seriositet.
1. Sverigedemokraternas väljare har en överväldigande majoritet manliga väljare och de är emot den ökade invandringen.

2. Fler män mer konkurrens. det är det här framförallt feminister inte förstår, relationer är en marknadsekonomi med simpel tillgång och efterfrågan, så i vilket scenario får män mest värde
50/50 män och kvinnor, ett underskott på män eller ett överskott på män?

Med detta sagt är det dags för mig att gå till dagens Patriarkatmöte och diskutera hur vi mer effektivt kan förtrycka kvinnor :P
Citera
2015-10-16, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi

Tja vem vet, de har i så fall inte behövt jobba hårt för att få hela fittstimmet med sig.
Citera
2015-10-16, 23:09
Medlem
Djupfryss avatar
Absolut, klockren analys av TS!
Detta har vi planerat sedan länge. Vi importerar horder av outbildade lågpannor från tredje världen i akt och mening att de skall våldta våra döttrar, fruar och andra anhöriga på ett så brutalt sätt att våra egna små övergrepp framstår som ringa.
Jag menar, vi är ju ändå patriarkala monster innerst inne till den milda grad att vi dristar oss till att ifrågasätta rabiatfeministers fantasifoster.

Denna trådstart tillhör lågvattensmärkena på detta forum, i synnerhet när det kommer ifrån någon som ständigt berömmer sig för att försöka hålla en hög nivå. Pajas!

Tillägg:
Jag förstår givetvis att du försöker vara sarkastisk men du missar fullständigt målet denna gång.
Senast redigerad av Djupfrys 2015-10-16 kl. 23:23. Anledning: Förtydligande pga feministers vantolkande
Citera
2015-10-16, 23:19
Medlem
MyskooMojss avatar
Antagligen en trolltråd men TS verkar helt strunta i att män utsetts för ungeför lika mycket våld i relationer som kvinnor, detta visar åtskilliga studier och statistik.

T.ex.

Kartläggningen visar att det är ungefär lika stora andelar kvinnor och män (7,0 respektive 6,7 procent) som uppger att de under 2012 blev utsatta för någon typ av psykiskt eller fysiskt våld av en aktuell eller tidigare partner minst en gång. Däremot är det vanligare att kvinnor uppger att de blev utsatta upprepade gånger. Det är också betydligt vanligare att kvinnor blir utsatta för grov misshandel som leder till behov av sjukvård.

https://www.bra.se/bra/forebygga-brott/vald-i-nara-relationer.html

http://www.theguardian.com/society/2010/sep/05/men-victims-domestic-violence
Citera
2015-10-17, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MyskooMojs
Antagligen en trolltråd men TS verkar helt strunta i att män utsetts för ungeför lika mycket våld i relationer som kvinnor, detta visar åtskilliga studier och statistik.

T.ex.

Kartläggningen visar att det är ungefär lika stora andelar kvinnor och män (7,0 respektive 6,7 procent) som uppger att de under 2012 blev utsatta för någon typ av psykiskt eller fysiskt våld av en aktuell eller tidigare partner minst en gång. Däremot är det vanligare att kvinnor uppger att de blev utsatta upprepade gånger. Det är också betydligt vanligare att kvinnor blir utsatta för grov misshandel som leder till behov av sjukvård.

https://www.bra.se/bra/forebygga-brott/vald-i-nara-relationer.html

http://www.theguardian.com/society/2010/sep/05/men-victims-domestic-violence

oroa dig inte, samma importerade kvinnosyn har ju en omvänd manssyn, dvs ju mer aggressiv och våldsam man desto mer MAN. Betyder att svenska män även kommer få sitt lystmäte på våld mot andra män och kan gå i skydd under alla dessa "andra" män, är ju bara deras fel, remember?

[alltid lika roligt när folk inte fattar sarkasm]
Citera
2015-10-17, 12:59
Medlem
Alla förstår givetvis vilka det är som ligger bakom detta totala vansinne.
Citera
2015-10-17, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vuino
Alla förstår givetvis vilka det är som ligger bakom detta totala vansinne.

Precis, det är män som ligger bakom skadlig manskultur, det borde nog de flesta fatta kan man tycka.
Citera
2015-10-17, 13:25
Medlem
Sarkasmen engagerar inte.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem