2015-10-17, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av realrecognizereal
Sarkasmen engagerar inte.

Nej bara äkta dumhet i 500 trådar.

(FB) Kommer bli skönt för feministerna när islam tar över i Sverige
(FB) Vill feminister importera kvinnoförtryckande araber, det gynnar dem?
(FB) Varför gör inte feminister och andra vänsterfolk något för att stoppa rasism
(FB) Utländsk media skriver om Sveriges muslimska våldtäktsepidemi
Citera
2020-07-03, 14:51
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Kanske är den ökade invandringen av unga män från patriarkala kulturer antifeministernas "big plan" för att få tillbaka gammal hederlig manskultur i landet?

-Andra män som man kan skylla allt skit på. Är deras fel!!!!!
-Samtidigt som man i skydd av dessa själva kan återgå till att ägna sig åt lite trevliga men ack så bortglömda sexuella trakasserier och lite våldtäkt i hemmen sköna vrå?
Jag menar, vad är det jämfört med…..??
-Farliga utländska skumma män i gatuhörnen gör att flickor håller sig hemma på plats, där de ska vara.
-Äntligen kan män få vara beskyddande, stora och starka och till nytta.

Frågan är snarare varför radikalfeminister (dvs främst unga bildade och blåsta kvinnor = giftig kombo) propagerar hat mot världens minst patriarkala kultur, dvs den västerländska? Samt rasism mot vita män? Samt ljuger om vitt privilegium? Samt främjar massinvandring av plumpa män från patriarkala kulturer (dvs promoverar massinvandring av den grupp i världen som står mest emot den egna agendan)?

Svar = Dumma i huvudet.
Folihattssvar: Något mer komplicerat (involverar bl a Frankfurtskolan och berättigat kvinnligt förakt mot fega mesiga svenska män i fitthattar) men slutar med = Dumma i huvudet.
Citera
2020-07-03, 15:11
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Kanske är den ökade invandringen av unga män från patriarkala kulturer antifeministernas "big plan" för att få tillbaka gammal hederlig manskultur i landet?

-Samtidigt som man i skydd av dessa själva kan återgå till att ägna sig åt lite trevliga men ack så bortglömda sexuella trakasserier och lite våldtäkt i hemmen sköna vrå?
-Farliga utländska skumma män i gatuhörnen gör att flickor håller sig hemma på plats, där de ska vara.

<------- mig i foliehatt.

Absolut. Vita män i väst och unga män från arabländerna har gått samman för att sänka den vita kvinnan som de avskyr så mycket. När de vita männen tagit hit tillräckligt med arabmän går dessa samman och inför totalt kvinnoförtryck igen. En kvinna som går ut utan manligt sällskap blir ihjälhuggen/stenad.

Kom ihåg att det också var vita män som invaderade Irak i början av 2000-talet som så småningom ledde till stor massflykt där de sen bäddade in afghaner, marockaner osv för att få hit så många shariamän som möjligt.

Snart styr vitt shariabrödraskap Sverige. Fan vad gött för svenska/västerländska män, återigen får de knulla när de vill, sätta sig vid ett färdigdukat bord i ett välstädat hem och viktigast av allt: aldrig mer bli ifrågasatta av nåt jävla sliddjur.
Citera
2020-07-03, 15:21
Medlem
Citat:

Ptja... tittar man på vilka som var framträdande när asylinvandringen efterträdde arbetskraftsinvandringen så hittar vi ju en del manliga namn. Olof Palme, Bengt Westerberg, Alf Svensson.... Jag vet inte hur den tidens kvinnor som Karin Söder förhöll sig. De var inte så många hursomhelst.
Citera
2020-07-04, 01:49
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:

Jag förstår din signatur denna gång.
Och jag är lite glad åt den insikt du fått som jag läser mellan raderna.
Sanningen kommer befria dig.
På andra sidan tar vi emot dig och allt är förlåtet, bara en liten bit kvar nu.
Citera
2020-07-04, 11:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket

Mm, preciiiisss.

Klart ni tar tillbaks dem efter årtionden av hat och utskåpning i media. Klart ni tar tillbaks dem när pengarna tar slut och det politiska stödet inte längre finns för 'jamställdsmyndigheter', genusprojekt och kvinnor-kan projekt. Klart ni tar tillbaks dem när de måsta fejsa verkligheten och titta upp från inläggen på Insta på telefonen i gamnacke och börja se en värld till slut som de faktiskt inte deltar i som SimCity spelare utan det finns ett ansvar och efterräkningar som de får ta.

Klart ni gör. Klafsa in framför dem och ta fighten för dem, så vackra och godhjärtade Prinsessor de är.
Senast redigerad av Stor-Men-Snabb 2020-07-04 kl. 11:14.
Citera
2020-07-04, 11:18
Medlem
Kanske inte just svenska män men nog är det män som ligger bakom invandringen.
Det togs ju ett beslut med arabvärlden om att Europa skulle välkomna Islam mot att Europa skulle få tillgång till olja.
Senast redigerad av Statistenidittliv 2020-07-04 kl. 11:27.
Citera
2020-07-04, 12:44
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket

Är det bara en liten bit kvar nu? Säkert ni inte ska orsaka en stor massflykt till? Eller har ni så det räcker till ert kalifat redan?
Citera
2020-07-04, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Absolut. Vita män i väst och unga män från arabländerna har gått samman för att sänka den vita kvinnan som de avskyr så mycket. När de vita männen tagit hit tillräckligt med arabmän går dessa samman och inför totalt kvinnoförtryck igen. En kvinna som går ut utan manligt sällskap blir ihjälhuggen/stenad.

Kom ihåg att det också var vita män som invaderade Irak i början av 2000-talet som så småningom ledde till stor massflykt där de sen bäddade in afghaner, marockaner osv för att få hit så många shariamän som möjligt.

Snart styr vitt shariabrödraskap Sverige. Fan vad gött för svenska/västerländska män, återigen får de knulla när de vill, sätta sig vid ett färdigdukat bord i ett välstädat hem och viktigast av allt: aldrig mer bli ifrågasatta av nåt jävla sliddjur.

Vita svenska män trivs med att bli cuckade och satta på plats av kvinnor. Tönt-stålmannen är obsolete. Vi vill ha kvinnliga superhjältar.

https://www.youtube.com/watch?v=rUk_0lWD39s

Det är kvinnor som vill ha Kalifatet. Hoppas ni blir lyckliga.

Irakkriget var en lekplats för de vita männen. Män måste få roa sig med sina leksaker. Du hade nog också tyckt det var roligt att bomba lerhus från ett bombflyg och leka med stridsvagnar om du varit där.
Citera
2020-07-04, 18:59
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LorineTalhaoui
Vita svenska män trivs med att bli cuckade och satta på plats av kvinnor. Tönt-stålmannen är obsolete. Vi vill ha kvinnliga superhjältar.

https://www.youtube.com/watch?v=rUk_0lWD39s

Det är kvinnor som vill ha Kalifatet. Hoppas ni blir lyckliga.

Irakkriget var en lekplats för de vita männen. Män måste få roa sig med sina leksaker. Du hade nog också tyckt det var roligt att bomba lerhus från ett bombflyg och leka med stridsvagnar om du varit där.

Nejdå det är vita män som efter åratal av lek i länder som Irak och Syrien nu vill ha det likadant här. Tänk att få stena ihjäl en vit svensk bortskämd kvinna. Vilken lycka och revansch för de svenska männen som slavat under kvinnoklacken i så många år. Fått "nej" rakt upp i ansiktet, "vem fan tror hon att hon är?!!"

Hade jag fått bestämma hade "vi" inte stuckit in fingrarna i getingbo som arabvärlden. Men den vite mannen är för girig för att förstå något så enkelt. Någon annan får städa upp efter den vite mannen, "din mamma jobbar inte här" biter inte på den vite mannen.
Citera
2020-07-04, 19:07
Medlem
Det är nog mera regelsystemet som ligger bakom. Sen att det vart massa krig räkna man nog inte på när man satt reglerna. Eller är det något problem ? . Jaja
Följden vart att man tjäna mycke pengar på det åxa . Alltså inte arbetsmässigt mera förvaring av människor som vissa socialtanter tjäna på att hjälpa dom. nu klarar dom sig själva så nu kanske det inte är lika kul längre.

Men nu har dom kommit på ett sätt hehe jaja
Fast det tänkar jag inte säga för då får jag åxå en foliehatt.
Senast redigerad av troligengud 2020-07-04 kl. 19:18.
Citera
2020-07-05, 12:15
Medlem
orrecrists avatar
Det är nog lika mycket bådas fel, men het klart är det ju en större majoritet män som exempelvis röstar på sd..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in