Någon där inne bör ta Madde vid axlarna, titta henne djupt i ögonen och börja skaka henne vilt och skrika "kamma till dig kvinna!"
Hur länge har hon varit där nu? Sen slutet av farmenveckan så inne på sin 4e vecka? Redan dag ett började hon snacka Adrian, Adrian och låt oss inte glömma... Adrian. Det är det enda hon pratar om, spekulerar om, hon drömmer, äter och andas Adrian. Det är jävligt obehagligt att hon är så besatt av honom. Kanske ser gulligt ut iom att hon är en kvinna, ser okej ut och har en gullig behaglig röst men tänk er ombytta roller om hon var man och han kvinna. Det är som många säger, stalkervibbar på Madde.
Ja tänk om det hade varit en kille som gjorde så mot en tjej. Jag hade velat se det i ett bb-hus.
Precis, sen försökte han ändra till löst kli men det ignorerade Madde något som absolut varit mer intimt än massage, i min värld. Han måste vara asexuell för sex tenderar att bli lite blött å så, så det måste gå bort. Svett funkar väl iofs eftersom han är en traningskille.
han har garanterat enbart sex i duschen för annars blir det så kladdigt och äckligt.Jag önskar att madde bara kunde släppa purkbutten men jag tror hennes biologiska klocka har börjat gå lite för fort.