2021-04-11, 10:49
Medlem
Tror Adrian försa sig nu. Alla hjyssade honom.

Adrian: "Hur långa samtal tror ni att vi får egentligen?"
Alla andra: schhhh
Adrian: "Alltså... Med varandra"

Kan det vara så att de ska få snacka med nån anhörig idag?
2021-04-11, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
radera den och installera igen så brukar det funka

Tack snälla, nu funkade det!!
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
LYSTRING!

Glöm nu fan inte bort att ni kan rösta fler gånger, genom att rösta både via Cmore och TV4Play!

Jag röstar Simon ✌
Medlem
Röstat Simpa
2021-04-11, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Att Adrian sover med Nardos var väntat han har ju tjatat om detta hela veckan. Men hur hamna Mergim där? Nardos och Mergim har klickat snabbt de synkar inget konstigt alls. Men att Mergim klämmer sig ner i samma säng är komiskt faktiskt.🤣

Va Nardos själv som ville , hon älskar få uppmärksamhet av killarna
2021-04-11, 10:53
Medlem
Som jag har förstått det så är Madde anställd på TV4? Hon blev insläppt i huset för att hon såå gärna ville lära känna (läs stalka) Adrian? Är inte det emot reglerna??? Dessutom kan ju produktionen fiffla hur som helst med rösterna när deras kompis är därinne...
Jag tycker det är obehagligt att se... Om det hade varit en kille som varit sådär mot en tjej så hade den personen lätt fått lämna för trakasserier...
2021-04-11, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Adrian vill inte sova med Madde??
https://imgur.com/a/Bkm2pss

Ja det vet jag redan
2021-04-11, 10:57
Medlem
nardos är ju helt efterbliven
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lambi76
Som jag har förstått det så är Madde anställd på TV4? Hon blev insläppt i huset för att hon såå gärna ville lära känna (läs stalka) Adrian? Är inte det emot reglerna??? Dessutom kan ju produktionen fiffla hur som helst med rösterna när deras kompis är därinne...
Jag tycker det är obehagligt att se... Om det hade varit en kille som varit sådär mot en tjej så hade den personen lätt fått lämna för trakasserier...

Men om vi ska vara helt ärlig?
Hur har Madde trakasserat Adrian?
Visst hon har frågat en gång om de ska sova och sen en gång om han kan hålla om henne när de väl sov i samma säng? Sen har hon pratat om honom till andra i huset. Men Det är väl knappast så att hon hoppat på honom eller tvingat dom sova ihop osv
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lambi76
Är du seriös? Gå och lägg dig..
2021-04-11, 11:02
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nardos är ju helt efterbliven

Kommer ändå kanske vinna hela skiten.
2021-04-11, 11:05
Medlem
Någon där inne bör ta Madde vid axlarna, titta henne djupt i ögonen och börja skaka henne vilt och skrika "kamma till dig kvinna!"

Hur länge har hon varit där nu? Sen slutet av farmenveckan så inne på sin 4e vecka? Redan dag ett började hon snacka Adrian, Adrian och låt oss inte glömma... Adrian. Det är det enda hon pratar om, spekulerar om, hon drömmer, äter och andas Adrian. Det är jävligt obehagligt att hon är så besatt av honom. Kanske ser gulligt ut iom att hon är en kvinna, ser okej ut och har en gullig behaglig röst men tänk er ombytta roller om hon var man och han kvinna. Det är som många säger, stalkervibbar på Madde.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in