2021-04-11, 02:11
Medlem
FishGbgs avatar
Dompa och Em borde ta med sig täcken och madrass och lägga sig i poolrummet så dom blir av med småbarnen!
2021-04-11, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Haha, hade inte blivit mycket stirrande med ticsen varannan sekund
Hahahhaa men har du sett klippet på dem från poolrummet? Han ticsar NOLL där...
2021-04-11, 02:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Så jävla respektlöst av Joel att direkt gå och lyfta på deras täcke efter att BB bett om tummen upp.

Hoppades på en reflexspark från någon av dom i samband med detta integritetskränkande beteende, hoppas han får lämna imorgon!!!
2021-04-11, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Mergim sa "Tjackalinaaa" med tillgjord röst typ 20000 ggr och sen drog han upp "Kapten krycka" och Nardos spann på och så skratt på det.
Näääe är det sant? Fyfan. Mergim och Nardos är så jävla vidriga tillsammans. Som två mobbade tonåringar.
2021-04-11, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DJCringe
Ja men var finns video på när hon förklarar detta i big brother huset? Har svårt att tänka mig att det inte skulle bli en större diskussion då. Jag har iaf helt missat det. Tror det när jag ser det. Jag tror hon mörkar sina skeva åsikter.

Ok. Missförstod dig. Har inte heller sett att hon sagt det i BB huset.
Hon mörkar nog en hel del.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahah hade kunnat hålla med men inte om han ska STIRRA PÅ MIG MEDAB VI HÅNGLAR då får han gärna stanna i BB-huset
Blev nästan lite sugen jag med på lite mys och då är jag inte så förtjust i mys. Jag kan även erkänna att jag ibland har ögonen öppna under hångel.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urkellitow
Tror inte hon har gjort det tror han hittar på

>>>Jag är intresserad att se vad hon sa. Är det någon som har film på vad Nardos sa om sin syn på homosexuella?
2021-04-11, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Blev nästan lite sugen jag med på lite mys och då är jag inte så förtjust i mys. Jag kan även erkänna att jag ibland har ögonen öppna under hångel.
Sorry to say it, men ögonen öppna under hångel borde vara OLAGLIGT. Helt ok att kolla på varandra under andningspaus, men INTE när tungorna dansar vals.
2021-04-11, 02:16
Medlem
Fan vad Dompa sliter i Emelie hela tiden. Ser inte charmigt ut
2021-04-11, 02:18
Medlem
Citat:
Hahahhaa men har du sett klippet på dem från poolrummet? Han ticsar NOLL där...

Men säg inte så! Jag vill inte se haha. Jag tror jag väntar tills jag sitter med morgonkaffet, tiden på dygnet när bara tanken på mänsklig närhet äcklar mig
2021-04-11, 02:18
Medlem
Citat:
Sorry to say it, men ögonen öppna under hångel borde vara OLAGLIGT. Helt ok att kolla på varandra under andningspaus, men INTE när tungorna dansar vals.
Jag vet men tycker det är så obekvämt att blunda. Jag försöker för det är inte friskt annars.

Varför i helvete delar tre vuxna människor säng med varandra när det finns fler platser? Helt jäkla obegripligt!
2021-04-11, 02:19
Medlem
Ridnes avatar
Undrar om det är Nardos som har tvingat ner Mergim där för att hon ska kunna krypa upp nära nära Adrian för att ta deras relation upp en nivå
"Jag kommer aldrig sova med en kille" till "Jag ska ligga intryckt mellan två killar"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in