2021-04-11, 06:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Så typiskt tjejer att en kille inte får säga nej.
Madde och Jackie pratar om Adrian igen.
"Blablabla han har inte glömt sitt ex"
Snälla lägg av. Han har sagt flera gånger att han vill lära känna och ha kul och han vill inte dejta i huset.
Är det så svårt att förstå.

Han säger själv att ju mer folk tjatar och pressar ju mer backar han.

Fattar inte varför en kille inte får säga nej?
Varför måste han vara intresserad / attraherad av Madde?

Om det hade varit tvärtom så hade alla tyckt att killen var en stalker och tyckt att han skulle visa respekt och låta bli henne.
När en kille är intresserad av en tjej så är de upp till killen att ta initiativet. När en tjej är intresserad av en kille så är det fortfarande upp till killen att ta initiativet. När en kille visar intresse och tjejen säger nej då är det creepy att fortsätta. När en tjej visar intresse och killen säger nej, då är det gulligt och synd om tjejen och allting är killens fel.

Dubbelmoral.

Som jag sagt många gånger innan, Madde har tappat verklighetsuppfattningen och gått in i en psykos med besatthet. När hon kommer ut så kommer hon fortsätta och stalka Adrian och hota med självskadebeteende om han inte pratar med henne. För att det är vad som kommer hända: han kommer aldrig prata med henne mer.
Senast redigerad av DehydratedApple 2021-04-11 kl. 06:04.
2021-04-11, 06:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThaiButcher
Tanja är den enda rättvisa vinnaren av BB 2021!
Det visste alla när man fick reda på att hon skulle vara med. Ingen chock att Tanja vinner har jag vetat sen hon klev in
2021-04-11, 06:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Adrian börjar kännas som Lennie nu.

En äldre man som är smygbög, leker med en ung smygbög Mergim och deras ledare Nardos som påminner om Amilia. Både Nardos och Mergim är kära i Adrian vilket Mergim och Amilia var i Lennie. Får Flashbacks från förra säsongen.
Äntligen.någon som förstår detta såg jag från dag ett från Adrian det är inte normalt att en straight kille beter sig som Adrian gör. När jag la en kommentar dagen innan kom in på Instagram ”äntligen kan tjejerna få lite uppvaktning i huset” ”ögongodis” fick jag en kommentar av tjej som skrev är det inte till Joel han skickas in för ? Säkert någon som kände Adrian
2021-04-11, 06:52
Medlem
Conny63s avatar
Är nog den värsta produktionen i BB historia på att vinkla personerna i huset . Nardos gullegrisen i topp !
2021-04-11, 07:20
Medlem
ziggarillens avatar
Adrian har tydligen problem med att visa tänderna då han skrattar. Han håller alltid för munnen dom få gånger det händer och jag tror att han har kanin-leende. Framtänderna är långa. Sen är det konstigt att folk inte fattar att han är bög. Det insåg jag redan efter några dagar. Sen behöver han ju inte bli kär i den alldagliga och trista Madde för att motbevisa det. Karln beter sig som en strykrädd så fort det kommer kvinnfolk i närheten. Dock inte Nardos då hon blir en trygghetzoon. Hon har ju inget intresse av manliga könsorgan.
2021-04-11, 07:36
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Snälla lägg av. Han har sagt flera gånger att han vill lära känna och ha kul och han vill inte dejta i huset.

Om det hade varit tvärtom så hade alla tyckt att killen var en stalker och tyckt att han skulle visa respekt och låta bli henne.
Problemet är bara att han inte vill ta ngt i huset och han har sagt det åt henne redan då hon hängde löst 1:a gången så viskade han att dem ska dejta utanför huset det är han bestämd med , I huset visst han kör kramar lite annat med Madde utöver det så blir det inte mycket mer....

AD är synad av alla i huset tyvärr så är det bara och varför han inte flyttade på sig handlar om bekvämlighets zonen han är i liksom inget annat, För att det ska hända ngt i en annan riktning måste någon flytta på AD så han är utanför sin zon liksom så hans spelplan bryts ned i bitar för just nu är han i tron att han är populär och har en plan för vinsten...

Madde är kär i AD så är det bara och kan ge mig sjutton på att han vet om det också men han tar inte klivet pga pressen det är i huset att det måste hända ngt från alla, Skulle dem backa och personerna i huset och ge dem space skulle dem utveckla något men allt kommer ske på utsidan tyvärr och åker han först lär det inte gå länge så kommer Madde dra ut också för hon klarar inte av att han är på utsidan!
2021-04-11, 07:47
Medlem
Carnills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThaiButcher
Tanja är den enda rättvisa vinnaren av BB 2021!

Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Det visste alla när man fick reda på att hon skulle vara med. Ingen chock att Tanja vinner har jag vetat sen hon klev in

Nej, alla visste inte det. Jag och många med mig hade ingen aning om vem hon var innan hon klev in i huset. Alla är inte IG-nördar
2021-04-11, 08:03
Medlem
Carnills avatar
Citat:

Jag håller med i det du skriver men Madde är ju kär och då är man ju så att man är trögfattad och griper efter halmstrån..
Han är så mjäkig och tänker bara på spelet. Det är väl bara att ta Madde åt sidan och säga som det är!

När vissa av dom inte visste att han var kvar i rummet och dom började prata om han och Madde så hade han väl kunnat säga till dom, i alla fall, att han inte känner något för Madde. Nej då, inte ens då.

Skulle inte förvåna mig om han kommer att hångla med Tanja mitt framför ögonen på Madde istället för att få slut på det här. En jäkla mes är vad han är.
2021-04-11, 08:11
Medlem
ziggarillens avatar
Till Adrians försvar. Varför i helvete ska han absolut bli kär i Madde? Hon är varken sexig eller intressant som person. Ett rart utseende möjligen men där stannar det. Sen är Adrian själv upphöjd till att vara något av det vackraste på jorden. Han ser möjligen hyfsad ut i vissa lägen och mer än så är det inte. Karisma och utstrålning krävs och man behöver inte vara speciellt vacker för att fånga någons intresse. I så fall skulle resten av jordens befolkning dött ut för länge sen. Barnsligt att folk ska försöka para ihop dom tråkigaste genom tiderna i BB. Tacka vet jag Emilie som har nästan hela paketet.
2021-04-11, 08:14
Medlem
Är det någon som spelade in/tog kort på när Julia och Judith höll på?
2021-04-11, 08:33
Medlem
Nu när det inte kommer in någon mer deltagare så får jag ge mitt slutgiltiga tips om topp 5 (eller facit)

1.Adrian
2.Tanja
3.Simon
4.Nardos
5.Mergim

Synd att det inte kom in några fler nya deltagare, fick aldrig in min riktiga kvinna på 40+ med rejält skinn på näsan som aldrig tar skit. Ingen riktig hunk kom in heller, ser inte Dennis som någon hunk precis
2021-04-11, 08:52
Medlem
Tanja kommer vinna ja med det är för att hon är mest känd. Dom som inte vet vem hon är kollar nog bara bb
Nardos är enbart med då 2 tunga influenser backar hon och ner sina följare rösta på henne.
Julia lämnade efter att hon varit otrogen plus att hon visste att hon skulle åka på måndag. Då borde ingen åka på måndag.
Varför ska ad ta Madde? Han lär ju ha gott om val på utsidan.
Dennis är den löjligaste mest patetiska kille jag sett han jagar Emelie betydligt mer än Madde jagar ad. Hon flyr mest då hon har ett spel att tänka på han springer efter henne som en svans.
Ingen som inte kom in dag 1 förtjänar att vinna för spelet heter ju 100 dagar i huset.
Jackie borde sluta åla sig ser förjävligt ut slapp hängd kropp. Vet inte vart hon tyckte hon hade rumpa då hon kom in.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in