2021-04-11, 02:59
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThaiButcher
Man vill nästan åka ner och ta han i nacken och slänga ut honom. 100% tråkig och falsk som fan!

Hoppas att BB går in och lyfter ut fanskapet och hans mössor därifrån snarast
2021-04-11, 03:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hoppas att BB går in och lyfter ut fanskapet och hans mössor därifrån snarast

🍺🍻👍🏼
2021-04-11, 03:05
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Så typiskt tjejer att en kille inte får säga nej.
Madde och Jackie pratar om Adrian igen.
"Blablabla han har inte glömt sitt ex"
Snälla lägg av. Han har sagt flera gånger att han vill lära känna och ha kul och han vill inte dejta i huset.
Är det så svårt att förstå.

Han säger själv att ju mer folk tjatar och pressar ju mer backar han.

Fattar inte varför en kille inte får säga nej?
Varför måste han vara intresserad / attraherad av Madde?

Om det hade varit tvärtom så hade alla tyckt att killen var en stalker och tyckt att han skulle visa respekt och låta bli henne.
2021-04-11, 03:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Snälla lägg av. Han har sagt flera gånger att han vill lära känna och ha kul och han vill inte dejta i huset.

Om det hade varit tvärtom så hade alla tyckt att killen var en stalker och tyckt att han skulle visa respekt och låta bli henne.

Yes👍👍
2021-04-11, 03:10
Medlem
Citat:

Han säger inte nej. Om han gjort det skulle hela grejen varit klar. Han är en oskön kille.
2021-04-11, 03:10
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Jag tänkte rösta på Steffi, även om hon inte längre är en favorit så gillar jag henne mer än både Judith och Simon.

Vet egentligen inte varför jag inte är så förtjust i Judith för hon verkar ju vara glad och positiv.
Men jag tror inte att hon och jag hade klickat.
2021-04-11, 03:11
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
AD vet exakt vad han gör ,jäkla spel.

Inte en Madde fans men usch vilket bettens han har mot henne. Tycker synd om henne nu faktiskt . AD inte vill saker där inne det är ok, men att skita i henne som hon inte finns ibland är ett dåligt beteende.

Nardos, skulle aldrig tänka sig att sova med nån kille eller dela säng.Nu har hon 2 st.
Sa hon inte själv igår kväll , till AD att han ej får sova i sängen och att han ska sova med Madde. När han kommer tillbaka

Hon älskar det som händer nu .
UPPMÄRKSAMHET som hon får både från AD och Mergim. Skiter i andra.
En WINGMAN är hon inte ifall.
Adrian vill inte sova med Madde??
https://imgur.com/a/Bkm2pss
2021-04-11, 03:16
Medlem
Anonym396s avatar
Adrian börjar kännas som Lennie nu.

En äldre man som är smygbög, leker med en ung smygbög Mergim och deras ledare Nardos som påminner om Amilia. Både Nardos och Mergim är kära i Adrian vilket Mergim och Amilia var i Lennie. Får Flashbacks från förra säsongen.
2021-04-11, 03:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Adrian börjar kännas som Lennie nu.

En äldre man som är smygbög, leker med en ung smygbög Mergim och deras ledare Nardos som påminner om Amilia. Både Nardos och Mergim är kära i Adrian vilket Mergim och Amilia var i Lennie. Får Flashbacks från förra säsongen.

Tycker Adrian känns mer som ett förbrukat toapapper..
2021-04-11, 03:25
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThaiButcher
Han säger inte nej. Om han gjort det skulle hela grejen varit klar. Han är en oskön kille.

Han har sagt att han inte vill ha något inne i huset.
Han har sagt nej till att sova med henne.

Vad är oklart?

Problemet ligger hos den som är kär.
Varför ska inte den personen kunna förstå ett vänligt avvisande?

Jag tycker att han är snäll mot Madde när han vänligt men bestämt har sagt flera gånger "Inte här" "Inte nu".

Om han hade sagt så här:
Nej tack jag vill inte vara med dig, sova med dig eller ha något mys i huset då hade hon brutit ihop och lämnat huset och sedan ångrat sig resten av livet.

Han har sagt att de kan ses på utsidan ensamma.
Då kan man vara nöjd med detta.

Såg du hatet Alex fick när han i var och varannan mening sa komplimanger till Emelie.
Då lät det så här:
"Haha lägg ner" "Hon vill inte ha dig" "Men sluta ditt äckel" mm
Och hon sa ingenting alls utan bara drog sig undan från honom.

Tell me the difference?
2021-04-11, 03:37
Medlem
Citat:
Han har sagt att han inte vill ha något inne i huset.
Han har sagt nej till att sova med henne.

Vad är oklart?

Problemet ligger hos den som är kär.
Varför ska inte den personen kunna förstå ett vänligt avvisande?

Jag tycker att han är snäll mot Madde när han vänligt men bestämt har sagt flera gånger "Inte här" "Inte nu".

Om han hade sagt så här:
Nej tack jag vill inte vara med dig, sova med dig eller ha något mys i huset då hade hon brutit ihop och lämnat huset och sedan ångrat sig resten av livet.

Han har sagt att de kan ses på utsidan ensamma.
Då kan man vara nöjd med detta.

Såg du hatet Alex fick när han i var och varannan mening sa komplimanger till Emelie.
Då lät det så här:
"Haha lägg ner" "Hon vill inte ha dig" "Men sluta ditt äckel" mm
Och hon sa ingenting alls utan bara drog sig undan från honom.

Tell me the difference?

Han har sagt det men samtidigt sagt att han vill träffa henne utanför.
Varför kan han inte sova med henne eller kramas som med alla andra?

Han springer iväg så fort hon är i närheten.
Adrian är en tönt! Synd bara att Madde inte ser det.
2021-04-11, 03:42
Medlem
Ridnes avatar
Kollade på gårdagens avsnitt.. Jag blir seriöst ledsen för hur produktionen jobbar. Det är så smutsigt!
De försöker med alla medel framställa Simon som en hemsk person som bara pratar illa om folk men de tar aldrig med hans fina stunder eller fina samtal med de andra. Bara när han har sina utbrott eller när han gråter.

Detsamma gäller för Nardos men tvärtom. De visar ALDRIG när hon snackar skit eller beter sig illa. Som när hela rosa rummet gjorde narr av både Jaqi när hon berättade om sin bortgångna mamma eller när de skrattade över Madde. De var så vidriga.. Men det tar de minsann inte med för att Nardos var inblandad.

Jag kommer ihåg i början när Nardos fick minst med röster av de tre som satt när BB sedan sade att ingen skulle röstas ut. Hon blev helt psykiskt knäckt av det och gick och ältade det i veckor. Efter det har hon glassat fram på räkmacka.. blivit räddad av tittarna flera ggr, varit general, och fått massa annat. Klart att hon är glad och känner stöd. Klart att de andra, såsom Simon, kanske inte känner samma stöd och bekräftelse och därför blir mer osäkra och ledsna. Inte konstigt. Nardos och Emelie har blivit bekräftade flera gånger så de sitter aldrig och gråter och tvivlar på sig själva längre.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in