2021-04-11, 02:39
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Men gills det verkligen när ingen av killarna tänder på tjejer? 🤨

edit: obs, mänskliga tjejer

Nardos OCH Mergim är kära i Adrian.. Nardos skedar Mergim nu. Jag vet hur det kommer låta imorgon.. "Adrian! Jag skedar Mergim, så du får skeda mig!" för att det ska se oskyldigt ut. Sedan kommer Mergim och Nardos börja bråka om vem som ska vara mellanskeden
2021-04-11, 02:40
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThaiButcher
Adrian! Byt plats med Nardos.. 200.000 nya tittare
Adrian! Lämna BB.. ofantligt många nya tittare
Adrian knulla Niggeria.
Våra pensionsräddare.
2021-04-11, 02:41
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wolfies
Nej, han tog nardos och joel till sovrummet, grät och förklarade att han varit homofob och rasist men lärt sig och inte är det längre.
Tänkte bara att det lät lustigt då han är fjollig och verkar gilla att hångla med Joel.

Så det hade verkat mer logiskt om du skrivit:
"Det är samma med Simon, han har förklarat att han var rasist och homo tills han började i resturangbranschen och träffade alla sorts människor" 🙂
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-04-11 kl. 02:45.
2021-04-11, 02:42
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThaiButcher
Adrian! Byt plats med Nardos.. 200.000 nya tittare
Adrian! Lämna BB.. ofantligt många nya tittare

+10000 Han är så tråkig att klockorna stannar.
2021-04-11, 02:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SUKG
Dom har både myst och kysst nykter

När kysstes de nyktra?
2021-04-11, 02:46
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Nardos OCH Mergim är kära i Adrian.. Nardos skedar Mergim nu. Jag vet hur det kommer låta imorgon.. "Adrian! Jag skedar Mergim, så du får skeda mig!" för att det ska se oskyldigt ut. Sedan kommer Mergim och Nardos börja bråka om vem som ska vara mellanskeden
mergim får flytta tillbaka till madde, så vi får se lite action mellan adrian o nardos. då kmr alla bli chockade.
2021-04-11, 02:50
Medlem
AD vet exakt vad han gör ,jäkla spel.

Inte en Madde fans men usch vilket bettens han har mot henne. Tycker synd om henne nu faktiskt . AD inte vill saker där inne det är ok, men att skita i henne som hon inte finns ibland är ett dåligt beteende.

Nardos, skulle aldrig tänka sig att sova med nån kille eller dela säng.Nu har hon 2 st.
Sa hon inte själv igår kväll , till AD att han ej får sova i sängen och att han ska sova med Madde. När han kommer tillbaka

Hon älskar det som händer nu .
UPPMÄRKSAMHET som hon får både från AD och Mergim. Skiter i andra.
En WINGMAN är hon inte ifall.
2021-04-11, 02:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
+10000 Han är så tråkig att klockorna stannar.

Man vill nästan åka ner och ta han i nacken och slänga ut honom. 100% tråkig och falsk som fan!
2021-04-11, 02:55
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Jag blir trött på att Simon tjatar om Tanja och att hon har följare på Insta.
Jag hade aldrig hört talas om henne innan så hon är ju inte så känd som Simon tror.
Men vad jag gillar henne och hennes gjädje.
Så glad för att hon kämpade sig till en immunitet. Tanja ❤️

Gillade Julia innan men när hon lipade för att hon fick gå upp så tidigt på morgonen?
Alltså va fan?
Vad jobbar hon med?

En sak till angående bebisen Simon.
Han gråter över att hans mamma inte har pengar men han tar emot pengar av henne ändå?
Tycker inte att man går ut och festar och köper utemat mm för lånade pengar.
Det finns jobb att få om man vill.
2021-04-11, 02:56
Medlem
Citat:
Nej, han tog nardos och joel till sovrummet, grät och förklarade att han varit homofob och rasist men lärt sig och inte är det längre.

Lägligt när kameran är på, liksom de andras bekännelser.. trovärdigt? Nja..
2021-04-11, 02:57
Medlem
Att Adrian sover med Nardos var väntat han har ju tjatat om detta hela veckan. Men hur hamna Mergim där? Nardos och Mergim har klickat snabbt de synkar inget konstigt alls. Men att Mergim klämmer sig ner i samma säng är komiskt faktiskt.🤣
2021-04-11, 02:58
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
mergim får flytta tillbaka till madde, så vi får se lite action mellan adrian o nardos. då kmr alla bli chockade.

De måste ju fullfölja skedmanövern först. Imorgon kväll kommer Adrian lägga armen om Nardos sedan kommer hon kasta ut Mergim när planen är completed.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in