2021-04-11, 00:43
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Något om att de skulle hångla senare, sova samma säng, men att de måste äta först..? Eller? Jag hörde inte heller egentligen.
Nåt sånt. Och nåt om att nån var snabb och nåt om en halvtimme.
2021-04-11, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ja, med tanke på att vi hade ett blått golv med någon slags silverflingor i dusch/tvättstuga så absolut. Inte konstigt att mitt hem är helt vitt. 🙃
ja det blir väl så efter denna uppväxt med missbruk av färgkombinationer.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahaha irl-fnissar åt din liknelse pga FÖR accurate. Kommer knappt ihåg hur det var förra året (har aldrig fött barn men har hört att man glömmer smärtan, tänker att det är samma här?? (rimlig liknelse? ja)), men tror det kommer bli så jääävla tomt. Oci typ nollställning av känslor. Både skönt och tråkigt typ.

De flesta kan kännas vid den liknelsen Nej men du har så rätt. Vänner med kids sa direkt efter födseln "aldrig igen" men efter något år är de på att föda ett barn igen. Är väl som ett gammalt förhållande i guess... efter ett tag romantiserar du det och tänker " men så dåligt var det inte! Vi hade ju kul." Och glömmer alla bråk, skeva värderingar och när kärleken slutade och ni bara var vänner.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
”Klickar det så klickar det och nu när jag vet att hon har mer intresse så backar jag”. Lätt att skylla på det nu. Samma jävla tugg varje gång
Det är bättre att lägga kollen på annat än praktarslet. Han är en falsk jävel. Vi håller på Dennis som är en genuin fan.
2021-04-11, 00:45
Medlem
DannySausages avatar
Har Judith spytt i stekpannan?
2021-04-11, 00:45
Medlem
Får stressutslag av den överfyllda jävla stekpannan
2021-04-11, 00:46
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonte85
Haha Jackie ser ut som en riktigt sliten gammal hagga när hon haltar runt med kryckan

Tjackie skulle passa bra in i Råggan centrum. Ingen skulle märka en skillnad över att hon satt där. Hon skulle inte ens sticka ut. Bara kryckan gör sitt.
Hon skulle smälta in fint med resten av parkbänks-innehavarna där.
Conny, Jonny, flaskhals Jorma och sniffar Berra. Hon skulle vara gängh-ran i denna konsortium.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Jag med! En av de värre nätterna i huset förra året, blev sjukt vinklat i avsnittet. Huga så man kokade.

Ja ett bevis då prank spårade ur och blev personligt. Vickan gillar ju pranks och är mycket trolig men ska låta det vara osagt vilka som faktiskt var med.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Och han säger samma sak vaaaaarje gång.
Vill inte STRESSA o PRESSA fram något, vill lära känna bla bla bla men varför umgås han då inte med henne om han vill lära känna henne!!! Bara säg att du inte är intresserad, jävla fjant

Eller hur! Hur jävla svårt kan det vara?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Såg det aldrig själv men läste ikapp i efterhan och störde mig på att kärleks-Frida var en av de som var med. Blev besviken på hon som skulle preacha kärlek till alla. Om jag inte minns helt fel

Aha! Då får jag ta tillbaka mina gissningar. Frida och vem?
2021-04-11, 00:47
Medlem
xrlpyts avatar
Årets BB-gängs fyllekäk är verkligen next level. De får liksom riktig mat, de behöver inte förnedra sig i botten av en 300 grams påse grillchips.
2021-04-11, 00:47
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DannySausage
Har Judith spytt i stekpannan?

Hon använde grädde i bolognesen, det värsta tänkbara man kan göra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in