2021-04-11, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Billys och Gorbys kör BB mycket med. Bättre laga till något.
De TÄNKTE laga något, men alla var så hungriga när de väl fick äta vid typ 16, så när det sedan blev dags för middag vid 19 så var alla för mätta så de "värmde det som fanns", typ.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Fick flashback från förra året när jag läste ditt inlägg, hade helt glömt bort detta! Vem i helvete var det som slog sönder Sami och Lennies pimpade kvastar under påskveckan nu igen?

Fick typ puls nu när jag tänkte på det! Var det typ Viktoria, Jasse och Frida?

Något i mig vill svara alla kombos! Det var två Personer iaf. Vicky och Jassa? De skulle väl pranka (tillbaka?) . Stör mig att jag inte minns.
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Har inget komplex för mitt hår pga långt, tjockt hår men garanterat ligger komplex bakom det ?
Lite tvångigt är det och bakgrunden till det är ett av säsongens alla små mysterier
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Hatar produktionen. Nu var dom tvungna att skynda på med att laga mat för att det inte skulle bli för sent......Snart kommer väl "GODNATT GULLISAR"!!!!

Kräktes i munnen precis.
Jag sa ju det tidigare idag, men folk vägrade lyssna.
"Dom kommer ha sovmorgon imorgon, så dom kommer hålla igång hela natten"

SÅ FAN HELLER!!
NI BORDE LYSSNAT PÅ MIG

2021-04-11, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
+1

Lite synd att ingen vågar trycka på hans knappar faktiskt. Vi vet ju att det krävs ytterst lite för att hans rätta sida ska träda fram

Hade typ räckt med att ingen tröstade bebisen när han gråter. Han hade blivit så kränkt att dörren ut blir det enda alternativet.

Antar att det blir blir ge-mig-bekräftelse-sessioner, kanske någon som ballar ur på honom till slut
Iofs högre odds att han ballar ur först.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Hon tog upp snacket om Madde

Och han säger samma sak vaaaaarje gång.
Vill inte STRESSA o PRESSA fram något, vill lära känna bla bla bla men varför umgås han då inte med henne om han vill lära känna henne!!! Bara säg att du inte är intresserad, jävla fjant
Medlem
Förlåt men vad fan hände med festen? Nyss var alla i poolen (ja, inte flickan Adriana då) och nu ska alla äta mat och sova?

Här har man väntat en hel jävla vecka på en brakfest och så är det över innan det ens började
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
kan du föreställa dig ett helt turkost badrum ...det är inte konstigt att man är som man är
Ja, med tanke på att vi hade ett blått golv med någon slags silverflingor i dusch/tvättstuga så absolut. Inte konstigt att mitt hem är helt vitt. 🙃
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Hur tänkte de där? De är svultna efter veckan som gått och fyllehungriga. De har inga mackor så vad är problemet, låt dem äta för fasen!

Har bb sagt officiellt att tema-veckan är över? Kan vara pga det antar jag...suck
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moscow99
Hallå alla godingar!
Hat det hänt någit intressant i huset sen Jullan lämnade? Har haft mina manliga husplikter att dona med under hela em/kvällen. Tacksam för svar
Tyvärr varit borta större delen av e.m/kväll själv men mitt sponana svar blir nä. Inget speciellt intressant. Kan ha fel dock
2021-04-11, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Något i mig vill svara alla kombo! Det var två Personer iaf. Vicky och Jassa? De skulle väl pranka (tillbaka?) . Stör mig att jag inte minns.
Jag med! En av de värre nätterna i huset förra året, blev sjukt vinklat i avsnittet. Huga så man kokade.
2021-04-11, 00:39
Medlem
amiliasharborstes avatar
Adrian har verkligen blivit Mergims Lennie.. nu sa han att dem skulle flytta ihop

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in