2021-04-11, 00:40
Medlem
Vad sa Emelie och Dennis precis? Hörde inte?
2021-04-11, 00:40
Medlem
Haha Jackie ser ut som en riktigt sliten gammal hagga när hon haltar runt med kryckan
2021-04-11, 00:41
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Något i mig vill svara alla kombo! Det var två Personer iaf. Vicky och Jassa? De skulle väl pranka (tillbaka?) . Stör mig att jag inte minns.
Såg det aldrig själv men läste ikapp i efterhan och störde mig på att kärleks-Frida var en av de som var med. Blev besviken på hon som skulle preacha kärlek till alla. Om jag inte minns helt fel
Medlem
Citat:
Är som pms 24/7 30 dagar i månaden. Hatar mig själv för att jag låter mig påverkas men samtidigt en tjusning i det hela. Kommer bli tomt när det är över. Som en snubbe du hängt med ett tag och haft det stormigt med och upplevt all the feels med men inte fått ett riktigt avslut med. Du undrar vad som could have should have would have been.

Exakt så fyfan
Medlem
Produktionen sitter i ring och brainstormar i flera dagar.. hur byter vi tillbaka sändningen ifrån logementet till badrummet? Vi lyckades efter några dagar sist, någon som kommer ihåg hur vi gjorde?
Medlem
Rudiebois avatar
Kan inte hartanden Emilia och storkuken Dompa aka kli-på-kuken-löööve få till det inatt, så man fått någon jävla valuta för pengarna!??! Blir fan förbannad på riktigt nu.
Värdelöst är bara förnamnet för detta års BB. far åt fandersväser jag.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IssaVibe
Vad sa Emelie och Dennis precis? Hörde inte?
Något om att de skulle hångla senare, sova samma säng, men att de måste äta först..? Eller? Jag hörde inte heller egentligen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Förlåt men vad fan hände med festen? Nyss var alla i poolen (ja, inte flickan Adriana då) och nu ska alla äta mat och sova?

Här har man väntat en hel jävla vecka på en brakfest och så är det över innan det ens började

Detta är Big brother

''Tänk på att det är en dag imorgon också''
2021-04-11, 00:42
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Har bb sagt officiellt att tema-veckan är över? Kan vara pga det antar jag...suck

Jadå, det gjorde de sen eftermiddag. De "muckade" och fick ett togaparty.
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThaiButcher
Produktionen sitter i ring och brainstormar i flera dagar.. hur byter vi tillbaka sändningen ifrån logementet till badrummet? Vi lyckades efter några dagar sist, någon som kommer ihåg hur vi gjorde?

Om de lyckas eller ej kommer visa sig närmsta tiden. Om alla kommande teman kommer utspelas i "logementet" så vet vi hur det gick
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Och han säger samma sak vaaaaarje gång.
Vill inte STRESSA o PRESSA fram något, vill lära känna bla bla bla men varför umgås han då inte med henne om han vill lära känna henne!!! Bara säg att du inte är intresserad, jävla fjant

”Klickar det så klickar det och nu när jag vet att hon har mer intresse så backar jag”. Lätt att skylla på det nu. Samma jävla tugg varje gång
Medlem
Citat:
Med tanke på att han "råkade" ha sönder kvisten och tog på sig mössa men sedan lagade den så är jag impad. Olivivisten blev healad. Amen.
Den lagades tyvärr inte utan BB såg vad han planerad när han förstörde kvisten. Sände in honom i slussen där ett nytt hårband väntade. Men är extremt förvånad att han ännu inte bytt ut det till en mössa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in