2021-04-11, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Det är nåt med osmickrande och för smalt hårband som han gillar. Vita tygrosetten som han envisades med som rekryt och nu det där guldglitter-fjamset. Icke smickrande som sagt

Smalt hårband eller mössa som sträcker sig till nordpolen. Finns inget däremellan
2021-04-11, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Han fick en ny av BB. En med mer feminin touch.

Haha! Oh yes! Ibland är produktionen inte alls dum, faktiskt.
2021-04-11, 00:28
Medlem
I S1 hör man produktionen. Jag vet inte om det kan vara tanjas mic dom fixar
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Hatar produktionen. Nu var dom tvungna att skynda på med att laga mat för att det inte skulle bli för sent......Snart kommer väl "GODNATT GULLISAR"!!!!
Jag förstår inte varför TV4 håller i BB.

Inget händer på söndagar ändå...
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Smalt hårband eller mössa som sträcker sig till nordpolen. Finns inget däremellan
Haha! Precis. Lyckas få det bli fult, fel eller för mycket oavsett.
2021-04-11, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Med tanke på att han "råkade" ha sönder kvisten och tog på sig mössa men sedan lagade den så är jag impad. Olivivisten blev healad. Amen.
Fick flashback från förra året när jag läste ditt inlägg, hade helt glömt bort detta! Vem i helvete var det som slog sönder Sami och Lennies pimpade kvastar under påskveckan nu igen?

Fick typ puls nu när jag tänkte på det! Var det typ Viktoria, Jasse och Frida?
2021-04-11, 00:30
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
BB förbjuder dem att laga mat så här sent men det ser ut som de skiter i det.

Hur tänkte de där? De är svultna efter veckan som gått och fyllehungriga. De har inga mackor så vad är problemet, låt dem äta för fasen!
2021-04-11, 00:31
Medlem
__Alez__s avatar
Åt de någon mat tidigare ikväll?
Kanske inte så smart att dra i sig ett lass köttfärssås och Billys kl 1 på natten.
2021-04-11, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Hur tänkte de där? De är svultna efter veckan som gått och fyllehungriga. De har inga mackor så vad är problemet, låt dem äta för fasen!
ELLER HUR

låt
dem
fucking
fyllekäka
2021-04-11, 00:32
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Driverdumedmigelle
Alltså varje jävla fest slutar med att det ska bli deeptalk som håller på i timmar och Nardos är såklart alltid mittpunkten!
Hela tiden ordagrant upprepande vad dom andra säger, fast med en annan tonart så hon kan låtsas att det var hon som kom på meningarna till att börja med.

Fast ibland kör hon ju tyvärr freestyle-prat och försöker förgäves komma på helt egna ord, meningar och satsbyggningar givetvis med totalt katastrofalt resultat.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Åt de någon mat tidigare ikväll?
Kanske inte så smart att dra i sig ett lass köttfärssås och Billys kl 1 på natten.
De åt typ några potatisbullar, Billys och Gorbys. Dvs ingen riktig middag.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahah men jag är med dig på den. Helt sjukt egentligen, hur ett jävla tv-program kan påverka dig så mycket. Men det RIVER UPP känslor va. Och det är väl det som är meningen ändå. Så de lyckas väl, på något sätt.

Är som pms 24/7 30 dagar i månaden. Hatar mig själv för att jag låter mig påverkas men samtidigt en tjusning i det hela. Kommer bli tomt när det är över. Som en snubbe du hängt med ett tag och haft det stormigt med och upplevt all the feels med men inte fått ett riktigt avslut med. Du undrar vad som could have should have would have been.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in