2021-04-11, 00:23
Medlem
Vad sa Steffi till Adrian som gjorde det stelt?
2021-04-11, 00:24
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Med tanke på att han "råkade" ha sönder kvisten och tog på sig mössa men sedan lagade den så är jag impad. Olivivisten blev healad. Amen.
Han fick en ny av BB. En med mer feminin touch.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Hahaha glöm inte avocadogrönt
ooh yes
Medlem
Adrian är så lam.. blir trött så fort han pratar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IssaVibe
Vad sa Steffi till Adrian som gjorde det stelt?

Hon tog upp snacket om Madde
Medlem
Anonym396s avatar
BB förbjuder dem att laga mat så här sent men det ser ut som de skiter i det.
2021-04-11, 00:25
Medlem
icons avatar
Citat:
Med tanke på att han "råkade" ha sönder kvisten och tog på sig mössa men sedan lagade den så är jag impad. Olivivisten blev healad. Amen.
Det är nåt med osmickrande och för smalt hårband som han gillar. Vita tygrosetten som han envisades med som rekryt och nu det där guldglitter-fjamset. Icke smickrande som sagt
Medlem
Citat:
Ingen ber dig vara vettig haha, men fattar. För övrigt har den här militärveckan fått mig att bli så jäkla arg. Gått ut över mitt privatliv. Sedan insåg jag att jag kände exakt så här HELA förra säsongen pga att de betedde sig som svin mot varandra. Hela säsongen var en jävla militärsäsong. Dålig stämning.
Hahah men jag är med dig på den. Helt sjukt egentligen, hur ett jävla tv-program kan påverka dig så mycket. Men det RIVER UPP känslor va. Och det är väl det som är meningen ändå. Så de lyckas väl, på något sätt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Han fick en ny av BB. En med mer feminin touch.

"Because he's worth it"
2021-04-11, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nej nej, inte vi som är födda på tidigt 80-tal. Hade nog en del bruna och orangea kläder när jag var barn. Våran källare och kök var oranget och brunt. Mycket deprimerande färger.
kan du föreställa dig ett helt turkost badrum ...det är inte konstigt att man är som man är
2021-04-11, 00:26
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Han säger att han känner sig ensam men likt förbannat har han en hel klunga av individer som ser och lyssnar på honom varje gång han bryter ihop.

Skulle kunna betyda något annat för ensamhet kan ha många olika betydelser. Kanske det handlar om hans eventuella läggning och känner sig ensam i det då han måste försöka dölja det men det kan han bara lösa själv med att stå upp för vem han är.

Tyvärr kommer han att fortsätta sin tråkiga attityd emellanåt och vi kommer behöva stå ut med en repris på förra året. Han ser sig själv som den viktigaste i rummet och när han inte får uppmärksamhet så kommer den här dippen och sen när alla samlas kring honom så mår han som bäst.

Mergim är en extremt ful människa. Han vet exakt vad han säger och gör. Han hittar dumhuvuden som är totalt urblåsta och suger ur all möjlig energi ur dom. Han har inga vänner. Ovänner från BB 2020 som har lärt känna honom. Han snackar skit om andra bakom deras rygg så fort han får tillfälle. Det är en död själ med bultande hjärta. Det finns faktiskt inget värre än dessa typer av människor.
2021-04-11, 00:27
Medlem
Hatar produktionen. Nu var dom tvungna att skynda på med att laga mat för att det inte skulle bli för sent......Snart kommer väl "GODNATT GULLISAR"!!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in