2021-04-10, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Vi säger så 👍🏻
OK!
2021-04-10, 23:06
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Jag kan köpa att folk inte gillar Emelie. Jag tycker hon är rolig, gillar att hon är en bitterfitta i sin natur. Men i mina ögon är hon inte negativ. Är väl rätt lik henne och därav förstår jag hennes beteende till viss del.
Tog ett tag för mig att gilla henne men gillar henne bara mer och mer, och tycker en del av analyserna i tråden är rakt av överdrivna och misstolkningar. Men ordet är fritt
Tack för det inlägget. Håller med i mycket av det du skriver.
2021-04-10, 23:07
Medlem
Fyucking horunge som sitetr vid kontrollerna varför i helvete gör hjan så med kamerorna?????????????????????????? wtf horbarn det där är inte "fett" elelr på något sätt underhållande
2021-04-10, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Nej, men jag håller FAN med, alltså! Jag AVSKYR när folk betonar FEL fucking ORD när de skriver, för man LÄSER det som att de vore helt EFTERBLIVNA!

Jag har säkert märkt det förr, men först nu kom min komplimang + inbjudan till lesbian appreciation night. ❤ Den var sen med posten. 😘
Hahaha men JAG vet... tycker DET är sjukt att de inte märker själva ATT det inte GÅR att läsa på ett normalt SÄTT när de ÄR helt off med capsen.

SOM jag har väntat!! Bättre sent än aldrig osv<3
2021-04-10, 23:08
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Hon pratade skit om Tanja redan samma dag som hon kom in. Tror det bara är Judith kvar på Emelies prataskit-lista.

Hon har redan snackat skit om Judith när de delade säng och inte gillade att Judith skedade henne men sa såklart inte ett ord till Judith om det.

Edit: typo
2021-04-10, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Han försökte ju få purkbuttning som ett straff för rekryterna vilket slogs ned... Tror Nardos low key förbjöd det Men har du tänkt på hur många purkar de har nu efter en vecka av endast ärtsoppa???? Imorgon är han i sjunde himlen igen.
Hahaha är det sant??? Det missade jag. Jaaa, men det jag tänkt också, att det varit konstigt att de inte purkbuttat mer mtp hur det är överflöd av purkar i huset.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag vet! Jobbar bara hemma och i dessa tider är det sociala livet lite mindre så är ju mest hemma. Blir som ett beroende det här.

Är vi inte hövligt trötta på alla dessa trista låtar? Kan det inte vara tyst istället?

Ja men det är det ju bara för att de är så tråkiga så då spelar BB musik ist... Det är ju exakt DÄRFÖR du ska gå och lägga dig så att det kan bli kaos haha..men jag lär missa det isf för jag ger upp BB för ikväll...
Medlem
Ja där kom hon, hajen... Sköt dig nu för fan Judith.
2021-04-10, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av julita55
hahahaha.. hon pratar skit om Tanja från Tanjas första dag. Hon är så avundsjuk..

Vad slut i huvudet du är. Lyssna på vad hon sagt de senaste veckorna istället för att höra vad du vill höra
2021-04-10, 23:10
Medlem
Herregud går inte att kolla på detta epilepsiframkallande
2021-04-10, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Herregud går inte att kolla på detta epilepsiframkallande
++ fuck roland i kontrollrummet
2021-04-10, 23:11
Medlem
Är det typ första gången Emelie badar i poolen eller??

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in