2021-04-10, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Åh gud, jag vill göra en Juddan med dig för att du har vett nog att betona rätt ord med versaler. 🥰 Bland det värsta jag vet är när folk gör så här:

"Men vad ÄR det med MIG?" etc 😂
Hahaha märker du att jag är en stjärna på det NU, efter andra året i samma tråd???

Håller F.Ö. med dig. Sjuk petpeeve för mig med. Man läser ju HEEEELT fel i skallen när FEL ord betonas?!?!? Men jag KAN vara en stjärna på det för att jag är EXTREMT bra på att verkligen BETONA ord irl också (säker någons petpeeve det också)
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Inget kul att kolla när jag vet som vinner

Så sluta kolla...?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Var är Nardos o Jackie?

Ute eller i badrummet tror jag. Men badrumskameran har de fortfarande i gymmet.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Nice att se alla sitta tillsammans nu, eller ja nästan alla. Skönt att militärveckan är slut.

+1
2021-04-10, 22:58
Medlem
Vi får aldrig glömma tillfället då Nardos lärde Tanja om hur dom filmar i Paradise Hotel!!

Och dessutom fucking legendSimons "Vet ni vad skillnaden på bajs och diarre är-"

https://imgur.com/a/TVSeUQD
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farfar122
Ok, på svenska kallas det schizofreni, är inget bra tillstånd!
Vi säger så 👍🏻
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Purkbutt etsades ju sig fast hos folk! Spelar ingen roll om någon skriver t.ex "putta burk", då läser jag "purka butt".
Hahah har sett det och jag ÄLSKAR det. Rullar bättre i munnen än burkputt också.

På tal om det, längesedan man såg Adrian purkbutta??? Vill ingen leka med honom längre eller vad är grejen.
Avstängd
Sluta filma steffies röv. jävla kåtbock
2021-04-10, 22:59
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Skitsnack! Emelie gillar Tanja och det har hon sagt flera gånger.

hahahaha.. hon pratar skit om Tanja från Tanjas första dag. Hon är så avundsjuk..
2021-04-10, 22:59
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Det kommer ju inte hålla i längden. Han är med henne nu för att de är instängda där och hon är den som är mest villig. Nu har dessutom blivit en grek så han fattar att det är dumt att byta bort henne pga han kommer få skit

edit: HAHAHA men vad är det MED mig att skriva fel. En GREJ*, men en GREK är ju inte helt fel nu heller!!!!!

Hahahaha jag trodde du skulle börja anspela på analsex med din freudianska slip ("they invented it" som Basil säger i Fawlty Towers"). Emelie kommer aldrig släppa till, inte med tanke på att BB vrålar "har vi en tumme upp" så fort det hettar till.
2021-04-10, 23:01
Medlem
emelie ser alltid ut som hon är försenad till bussen när hon hånglar med dompan
2021-04-10, 23:02
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahaha märker du att jag är en stjärna på det NU, efter andra året i samma tråd???

Håller F.Ö. med dig. Sjuk petpeeve för mig med. Man läser ju HEEEELT fel i skallen när FEL ord betonas?!?!? Men jag KAN vara en stjärna på det för att jag är EXTREMT bra på att verkligen BETONA ord irl också (säker någons petpeeve det också)
Nej, men jag håller FAN med, alltså! Jag AVSKYR när folk betonar FEL fucking ORD när de skriver, för man LÄSER det som att de vore helt EFTERBLIVNA!

Jag har säkert märkt det förr, men först nu kom min komplimang + inbjudan till lesbian appreciation night. ❤ Den var sen med posten. 😘

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in