2021-04-10, 22:41
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Vågar man tro att Tanja är nästa spelbricka i Adrians väg till miljonen?

Då menar jag inte kärleksmässigt, utan komma henne NÄRA. Han gör detta först nu för det hade blivit för uppenbart om det skedde tidigare än så här. För så mycket som han varit nära henne på sista tiden har han aldrig varit.
Det kan du hoppa upp och sätta dig på, skrivit det förr men gör det gärna igen, det började igår när hon vann och Simon sa att ingen kan slå henne.
2021-04-10, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Var ju hennes plan att få Nardos att se dålig ut det hon inte förstår är att tittarna ser hennes lögner och lismande.
Vete tusan om hon planerade det, var det inte mer att hon bara lät det hända?

Oavsett, otroligt mycket spel i den damen och: Tanja mot vinst!
2021-04-10, 22:42
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Haha, det måste vara så.

Du, han hade blivit utkastad inom en vecka. Han följer mig på Instagram, av någon märklig anledningen.
Whaaaaaat han kanske tycker att du är en sexig pingla? Slidea in i hans DM och fråga honom om han vill skägga loss i BB!
2021-04-10, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Ja, det kan du ha rätt i.

Varför, varför väljer inte Dompa Tanja? När han beskriver sina favoritperson är det Tanja! Han gillar inte negativitet? VAD FAN GÖR HAN DÅ MED EMELIE??? Kan någon snälla, SNÄLLA förklara det för mig?
Det kommer ju inte hålla i längden. Han är med henne nu för att de är instängda där och hon är den som är mest villig. Nu har dessutom blivit en grek så han fattar att det är dumt att byta bort henne pga han kommer få skit

edit: HAHAHA men vad är det MED mig att skriva fel. En GREJ*, men en GREK är ju inte helt fel nu heller!!!!!
2021-04-10, 22:43
Medlem
Antar man inte missat speciellt mycket idag.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Alltså jag hoppas så genuint att Steph och Simon fortsätter vara nära på utsidan. De är så jävla roliga, knasiga och fina ihop

Jaa eller hur!! Känns som produktionen typ klipper bort deras härliga relation
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Whaaaaaat han kanske tycker att du är en sexig pingla? Slidea in i hans DM och fråga honom om han vill skägga loss i BB!
Vem vet, vem vet. Haha, man kan ju alltid fråga.
2021-04-10, 22:44
Medlem
Ridnes avatar
Simon
Steph
Jaqi
Madde

Fyra personer som är godhjärtade helt igenom men som kan vara explosiva och FÖR känsliga i många lägen.

Adrian
Mergim
Emelie

Ormiga och spelar ut folk mot varandra men håller en "fin" fasad och kramas och gullar med alla.

Tanja
Dompa

Två sköna typer som är helt dramalösa och bara kör sin grej men verkar schyssta och down to earth samtidigt.

Ormarna ska ut. Förstår inte att de är så populära.
Senast redigerad av Ridne 2021-04-10 kl. 22:46.
Medlem
Citat:
Loooooool det var så jävla bögigt sagt ju haha

Citat:
Ursprungligen postat av julita55
det stämmer, och han var kåt på Lennie som Simon är på Steffi

Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Simon säger att han trodde det alla trodde om Mergim och Lennie

Ja men precis så var det och Lennie utnyttjade ju Mergims känslor och svaghet för honom så han fick synas som den tolerante, snälle som tog hand om Mergim. En del av det gjorde också att han nästan tog hem hela skiten. AD tror jag verkligen försöker ta efter Lennies taktik genom att vara den perfekte som fångar allas hjärtan men allt är på hans villkor i slutändan för att det inte ska gå för långt.Han har stenkoll och är orubblig. Ett psykologiskt spel! Man vill visa upp sig som en helig Messias nästan men det funkar inte alltid då alla har fel och brister som förr eller senare kommer att pysa ut. Som vi har sett med AD.

Hoppas att fler än Emelie kan luska ut AD:s mer dolda sidor och att han inte lyckas med Tanja.
Senast redigerad av Mouchino 2021-04-10 kl. 22:47.
Medlem
Citat:
Du har problem med Theory of Mind.
Ok, fattar inte, förklara?
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Vete tusan om hon planerade det, var det inte mer att hon bara lät det hända?

Oavsett, otroligt mycket spel i den damen och: Tanja mot vinst!
Jag tror hon planerade hon är en orm.

Jag är lika säker på Tanja som jag var på Sami

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in