2021-04-10, 22:36
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Helt enig. Hon har gjort matten och räknat ut sin vinst.
Emelie har vunnit ett gäng grejer, nu senast att bli general och immun. Det Emelie inte vet är att vi bara fick rösta bland de som varit med sedan dag ett.

Hon sa tidigare idag att hon misstänker att Nardos har sjunkit i popularitet efter denna vecka vilket matematiskt sätter henne på första plats.
Var ju hennes plan att få Nardos att se dålig ut det hon inte förstår är att tittarna ser hennes lögner och lismande.
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor

https://i.imgur.com/P2AtF89.mp4
https://i.imgur.com/MtTrHxb.mp4

HAHAHA TACK JAG ÄLSKAR DIG
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Jag har knappt följt dom så jag har ingen aning. Brukar byta från dc när de visas men ikväll vågar jag inte byta kamera efter cmore-haveriet igårkväll
Hoppas han sagt det till henne. Hon förtjänar höra det så hon vet hur han tänker

Känns som att det var redan vecka 3 typ. Så jag tror hon vet men tror inte att det spelar någon roll för henne
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Alltså jag hoppas så genuint att Steph och Simon fortsätter vara nära på utsidan. De är så jävla roliga, knasiga och fina ihop
Jag hoppas de fortsätter vara kompisar, men Steffi förtjänar en bättre snubbe, någon som är helsåld på henne.
2021-04-10, 22:37
Medlem
Vågar man tro att Tanja är nästa spelbricka i Adrians väg till miljonen?

Då menar jag inte kärleksmässigt, utan komma henne NÄRA. Han gör detta först nu för det hade blivit för uppenbart om det skedde tidigare än så här. För så mycket som han varit nära henne på sista tiden har han aldrig varit.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Jag tror hon ljuger, hon tror verkligen att hon har en chans att vinna, spelar ödmjuk, 🐀.

Ja, det kan du ha rätt i.

Varför, varför väljer inte Dompa Tanja? När han beskriver sina favoritperson är det Tanja! Han gillar inte negativitet? VAD FAN GÖR HAN DÅ MED EMELIE??? Kan någon snälla, SNÄLLA förklara det för mig?
Medlem
Shtre1s avatar
Alltså är AD seriös?! Negativa människor och en person som går igenom något jobbigt är väl inte riktigt samma sak...
Medlem
basiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Absolut.. Man vill ju se dessa mer och Tanja än Emelie och Nardos kacklande 24/7. Nio minuter har de fått på DC än så länge.. otroligt faktiskt.

Otroligt.. BB har ju haft den agenda hela säsongen så oddset att det skulle bli den fördelningen ikväll är inte ens pengarna tillbaka
2021-04-10, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor

https://i.imgur.com/P2AtF89.mp4
https://i.imgur.com/MtTrHxb.mp4

guldstjärna till dig och jag gillade katti ändå lite som en party faster som kunde smygbjuda på en cigg och ett glas vin när man var 14
2021-04-10, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farfar122
Ber om ursäkt Ketchup! Var ett annat inlägg som jag besvarade!
Ingen fara, bara du inte gör om det! 🤬🤬🤬
Skoja bara. 😘

Dompa vill inte ha en tjej som är negativ. Ändå är han intresserad av Emelie som själv säger att hon är extremt negativ.
2021-04-10, 22:39
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Vågar man tro att Tanja är nästa spelbricka i Adrians väg till miljonen?

Då menar jag inte kärleksmässigt, utan komma henne NÄRA. Han gör detta först nu för det hade blivit för uppenbart om det skedde tidigare än så här. För så mycket som han varit nära henne på sista tiden har han aldrig varit.
Intressant teori! Vinnarskalle-Adrian backar nog inte för ett sådant drag.
2021-04-10, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av basis
Min gruppindelning just nu

—Bottenskrap—
Mergim
Judith
Adrian

—kommer inte att sakna—
Joel
Emelie