2021-04-10, 22:31
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Simon säger att han trodde det alla trodde om Mergim och Lennie
2021-04-10, 22:31
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Har Simon sagt direkt till Steffi det han sa i sina tittarfrågor idag om att hon inte är hans typ på utsidan?

det har han flera gånger
2021-04-10, 22:32
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Du tänker rätt. var jag som var otydlig och skrev mindre mot vad jag tänkte. Jag tänkte innan de ska lägga sig, något snack lär det bli.
Skulle nästan kännas lite snopet om det inte nämns alls
Någon skrev i annat inlägg att det visst pratats i sovrum fast alla varit där så du kan ha rätt
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basis
Ett av de vettigaste samtalen på DC ikväll 👍

Absolut.. Man vill ju se dessa mer och Tanja än Emelie och Nardos kacklande 24/7. Nio minuter har de fått på DC än så länge.. otroligt faktiskt.
Medlem
Rudiebois avatar
Vad sa Simon nyss?

Något om Mergim, Lennie och homosexuell?
Hörde jag rätt? Lagade mat hörde inte vad som sas
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Simon säger att han trodde det alla trodde om Mergim och Lennie
Det tror väl de flesta fortfarande, tom vet, Mergim är homosexuell punkt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Eller så inser du att inte alla tycker som du?
Ok, eller så kan man inte se verkligheten, då kan man leva i en sagovärld, och det anser jag att du lever i!
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
gjorde det misstaget att somna med liven på vaknade till med katti stirrande i mörket med en halvt urkammad afro.Det var en nära döden upplevelse
Citat:
https://imgur.com/PfNcCnt
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
HAHAHA, åh. Den videon från nattkameran någon delade när hon ilsket glor i mörkret med ungefär den där uppsynen för att någon minut senare kravla sig upp ur sängen och hasa sig ut ur rummet med tishan fast i trosan. Otrolig.

https://i.imgur.com/P2AtF89.mp4
https://i.imgur.com/MtTrHxb.mp4
2021-04-10, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Jag tror hon ljuger, hon tror verkligen att hon har en chans att vinna, spelar ödmjuk, 🐀.
Helt enig. Hon har gjort matten och räknat ut sin vinst.
Emelie har vunnit ett gäng grejer, nu senast att bli general och immun. Det Emelie inte vet är att vi bara fick rösta bland de som varit med sedan dag ett.

Hon sa tidigare idag att hon misstänker att Nardos har sjunkit i popularitet efter denna vecka vilket matematiskt sätter henne på första plats.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Men då utgår du ifrån att alla strävar efter att hitta sitt livs kärlek och att det är det enda som är meningen med livet? Är du Louis förresten "jag tycker det är jättekonstigt" (jag hörde verkligen hans röst säga det där), skämt åsido tillbaka till ämnet, det finns ju så mycket andra typer av kärlek som oftast är mer långvarig än romantisk kärlek.
Sedan är hon en ung tjej som levt partyliv och har säkert sett många kraschade förhållanden (otrohet osvosv) både i och utanför realityvärlden och då kanske man inte blir så sugen på att inleda något utav den anledningen..? Hör bara på ältandet av "kärleksparen" i huset, det räcker o blir över för att man inte ska vilja ha något med "kärlek" att göra...

Med det sagt hoppas jag hon hittar kärleken när/om hon känner sig redo, men just detta med att hon kanske märkt hur folk blir när de blir kära i kombination med att hon säkert tröttnar snabbt på vardagsgnabb gör att jag förstår henne helt till att hon inte söker efter det.

Nej, att man som vuxen väljer bort eller väljer att inte söka efter kärlek och förälskelse är ju en sak, det har jag skrivit tidigare. Men hur går det till att man INTE blir "kär", förälskad, typ hundra gånger under uppväxten? Förskola, grundskolan, gymnasiet..?
Medlem
maddo135s avatar
Alltså jag hoppas så genuint att Steph och Simon fortsätter vara nära på utsidan. De är så jävla roliga, knasiga och fina ihop
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Vad sa Simon nyss?

Något om Mergim, Lennie och homosexuell?
Hörde jag rätt? Lagade mat hörde inte vad som sas

Att Mergim och Lennie var så nära att det kom till punkten att Simon trodde att Mergim var gay Han hade tydligen sagt det till Mergim och han hade svarat att Lennie var samma trygghet för honom som Steffi är för Simon.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in