2021-04-10, 22:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Utan samtycke? Fräscht
Hon är en jävel på att sluka körv, men dompa är en sån som bara kör!
2021-04-10, 22:26
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Ja, fan. Jag har ju också ADHD (bland annat). Har ett ex antal anmälningar bakom mig till följd av det. 😂 Nuförtiden går det bättre, men folk tar så lätt på psykisk ohälsa, eftersom att det har blivit trendigt. Kan tala om att vill det sig illa har man varken jobb eller körkort. Folk (inklusive Juddan) tror att det är något skoj man kan nämna för att ursäkta humor, vulgärt beteende eller allmänt slarv. Blir jävligt less på det. ADHD (särskilt i kombination med fler funktionsnedsättningar) gör en helt jävla handikappad i vissa avseenden. Det är liksom inte latjolajban. Fan.

Nej det är det inte. Säger man inte att just adhd blir lindrigare med åren? Beror ju på hur pass grav adhd man har antar jag, det är ju långt ifrån likadant hos alla, tvärtom. Har flera i min bekantskapskrets med adhd, autism, asperger och add och ser deras kamp. Hoppas det går bättre för dig hela tiden.

On topic, Steph pratar ju svenska ikväll utan alla såhär.....faan, nu började hon bara för det men; Simon är VAKEN!
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Min favorit är Nardos men det är Tanja som kommer vinna. Tro mig

gärna, jag hatar eritrea!!!!
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Rädd att det vanliga samtalsämnet kommer tillbaka vid sängdags och alla ska sova där de brukar..
Hmm, fast då är de i samma sovrum igen..Madde, Adrian och co så då borde det inte bli prat om det? Eller tänker jag fel nu?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Alltså jag sitter här och fnissar för mig själv för visualiserar det då jag själv inte sett. Är den enkel att hitta någonstans?

Citat:
Ursprungligen postat av icon
Ja!! Såg det hända live och när jag nämnde det i tråden så lades den videon upp. Hahaha

Alla måste se. Minns någon vem som delade och när? Tveka inte att ta kontakt. Help us out!!
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Det är superäckligt! Tycker så jävla illa om henne! Hon har ju självinsikt iaf när hon säger att hon inte kommer gå långt.
Jag tror hon ljuger, hon tror verkligen att hon har en chans att vinna, spelar ödmjuk, 🐀.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Du kan fortsätta och glädja sina grannar. Jag funderar på att sova men då lär väl helvetes portar öppnas upp och allt kommer att ske ikväll.

Men ditt facit gällande BB så blir det jordens kväll om du lägger dig 😂
2021-04-10, 22:27
Medlem
basiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
OMG Simon och Steph ensamma i DC?!?! Undrar hur många sekunder de får.

Ett av de vettigaste samtalen på DC ikväll 👍
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av julita55
precis, han vill åt hennes fans!!!!!!!!
Japp!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Ja, jag vet inte. Jag tänkte mer om det låg övergrepp i botten, eller någon annan skit. Jag tycker att det är jättekonstigt att en 22-årig tjej redan "gett upp" föreställningen om förälskelse och romantisk kärlek, eller (som i Tanjas fall) aldrig ens känt det.

Jaja. Jag är bara nyfiken, det är ju inget som har med Tanja som vinnare av BB att göra.

Men då utgår du ifrån att alla strävar efter att hitta sitt livs kärlek och att det är det enda som är meningen med livet? Är du Louis förresten "jag tycker det är jättekonstigt" (jag hörde verkligen hans röst säga det där), skämt åsido tillbaka till ämnet, det finns ju så mycket andra typer av kärlek som oftast är mer långvarig än romantisk kärlek.
Sedan är hon en ung tjej som levt partyliv och har säkert sett många kraschade förhållanden (otrohet osvosv) både i och utanför realityvärlden och då kanske man inte blir så sugen på att inleda något utav den anledningen..? Hör bara på ältandet av "kärleksparen" i huset, det räcker o blir över för att man inte ska vilja ha något med "kärlek" att göra...

Med det sagt hoppas jag hon hittar kärleken när/om hon känner sig redo, men just detta med att hon kanske märkt hur folk blir när de blir kära i kombination med att hon säkert tröttnar snabbt på vardagsgnabb gör att jag förstår henne helt till att hon inte söker efter det.
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Hmm, fast då är de i samma sovrum igen..Madde, Adrian och co så då borde det inte bli prat om det? Eller tänker jag fel nu?

Det har inte hindrat Emelie innan
2021-04-10, 22:28
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farfar122
Ok, när ögat är blind, då ser man inget. Du verkar vara i detta tillstånd!
Eller så inser du att inte alla tycker som du?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in