Citat:
Ursprungligen postat av
xrlpyt
Ja, jag vet inte. Jag tänkte mer om det låg övergrepp i botten, eller någon annan skit.

Jag tycker att det är jättekonstigt att en 22-årig tjej redan "gett upp" föreställningen om förälskelse och romantisk kärlek, eller (som i Tanjas fall) aldrig ens känt det.
Jaja. Jag är bara nyfiken, det är ju inget som har med Tanja som vinnare av BB att göra.

Men då utgår du ifrån att alla strävar efter att hitta sitt livs kärlek och att det är det enda som är meningen med livet? Är du Louis förresten "jag tycker det är jättekonstigt" (jag hörde verkligen hans röst säga det där), skämt åsido tillbaka till ämnet, det finns ju så mycket andra typer av kärlek som oftast är mer långvarig än romantisk kärlek.
Sedan är hon en ung tjej som levt partyliv och har säkert sett många kraschade förhållanden (otrohet osvosv) både i och utanför realityvärlden och då kanske man inte blir så sugen på att inleda något utav den anledningen..? Hör bara på ältandet av "kärleksparen" i huset, det räcker o blir över för att man inte ska vilja ha något med "kärlek" att göra...
Med det sagt hoppas jag hon hittar kärleken när/om hon känner sig redo, men just detta med att hon kanske märkt hur folk blir när de blir kära i kombination med att hon säkert tröttnar snabbt på vardagsgnabb gör att jag förstår henne helt till att hon inte söker efter det.