2021-04-10, 22:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Är det verkligen så? Vad är det som är så tilltalande med en vuxen man som gnäller och fejkgråter 8 dagar i veckan?

Har jag överskattat den genomsnittliga Flashback-användaren eller hänger det bara ett överskott av blödiga Facebook-mammor i den här tråden?
Simon är typ årets sami. fast stammigare och tjurskallig...
antingen lämnar han självmant eller så ryker han mot tanja =)
2021-04-10, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makeyzalz
Tanja vinner Big brother de e redan klart med eller utan tv-tid
Du har helt rätt
2021-04-10, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jag har liven på dygnet runt. Sover till och med till Simons kräkningar på dass 😂
gjorde det misstaget att somna med liven på vaknade till med katti stirrande i mörket med en halvt urkammad afro.Det var en nära döden upplevelse
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Kan vi få kameran på lite annat folk!?
Så här känner jag just nu:
https://i.imgur.com/KxYqRUh.png

Jag skrek rätt ut!!!!
Medlem
Tanja och Adrian idag igen?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag med, brukar lägga mig med liven på. Det är därför jag verkligen avskyr Narcos skrikande, särskilt som hon verkar gilla lite extra när folk ska sova i huset.
Simons kräkningar eller utbrott funkar inte i Big Brother. Han kränker andra samtidigt som han ber om ursäkt, sen kränker han ingen och ber om ursäkt, detta är inget som funkar i Big Brother, ut med honom!
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Kan vi få kameran på lite annat folk!?
Så här känner jag just nu:
https://i.imgur.com/KxYqRUh.png

Hahahaha.. då har dem byt från Emelie till Nardos
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Å från en röv till en annan, dags för 1 timma Nardos
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Emelie ljuger Stephanie rakt upp i ansiktet hon har ingen aaaaning vem som får lämna, till Judith sa hon Stephanie får lämna.
Helvete vad hon gör allt för att inte bli nominerad när det är dags.

Snaaake
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
gjorde det misstaget att somna med liven på vaknade till med katti stirrande i mörket med en halvt urkammad afro.Det var en nära döden upplevelse

Vahahahahahhaha
2021-04-10, 22:15
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Jag förstår fan Simon. Jag har själv varit där... Jag är övertygad om att han får så jävla mycket ångest, fan. Han låter som den jag var förr; ville inte sova ensam + annat. Han är en plågad själ. Hoppas fler inser det och slutar vara så lättkränkta. Jag var en jävla demon som ung, men deep down var jag världens bästa person, vilket jag kan visa idag.

Jag älskar Simons humor,hans obryddhet och jag tror han är en fin person men han måste jobba på sitt utåtagerande när han blir frustrerad. Inget fel att visa känslor, även negativa men det blir fel när han ger sig på andra och med det kommer hans ångest bara bli ännu värre. Som jag nämde tidigare så tycker jag att de som är i hans närhet just då i hans frustration och när han går loss på någon ska sluta skratta och ge honom uppmärksamhet för det matar bara på ännu mer. Jag såg Steph göra tummen upp åt hans beteende och det är otroligt dumt för det hjälper inte honom ett skit! När han lugnat sig så lyssnar han ju och vet att han gjort fel men han måste se sin egen del och att det inte är någon annans fel när han förlorar en tävling och att det inte är hela världen. Att se sig själv hur han ser ut i andras synvinkel.
2021-04-10, 22:15
Medlem
Ridnes avatar
Simons enmansshow i köket är tusen ggr bättre än DC.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in