Hon är utanför men gör sin egen grej. Hon är säkert ledsen men verkar ta det på sitt eget sätt, inte att krypa ihop i en säng som många andra utan sitta på tronen och äga sitt utanförskap.
Coolt tycker jag
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Vi försöker förstå henne, försöker ta djupa andetag och ha tålamod. Se ur hennes synvinkel. VI FÖRSÖKER. Men hon måste försöka lite också.
Jaqi. Varför gör du på detta viiiset?!
Ja, det går liksom inte! Crash and burn heeela tiden!
Hon säger nästan allt vi skriver i den här tråden om andra människor i det huset. Tycka vad man vill om henne men hon har fan läst av människor där inne bättre än någon annan
Fantastiskt.. Inte ofta Simon eller Tanja får tid i DC. Nästan aldrig faktiskt. Men det var väl för att han stod med Emelie. Emelie och Nardos är de enda som visas nuförtiden.
Jag förstår fan Simon. Jag har själv varit där... Jag är övertygad om att han får så jävla mycket ångest, fan. Han låter som den jag var förr; ville inte sova ensam + annat. Han är en plågad själ. Hoppas fler inser det och slutar vara så lättkränkta. Jag var en jävla demon som ung, men deep down var jag världens bästa person, vilket jag kan visa idag.