2021-04-10, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Kan du inte beskriva dig själv på liknande vis?
Nädu så kul ska vi inte ha det idag, men kanske någon annan dag
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Väntar på fortsättning. Rätt bra annars.
Haha så ska det låta!!
Medlem
Jag tycker Dompa och Emelie passar bra ihop
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag tycker att Tanja slår alla med hästlängder med sin uthållighet och mentala styrka och hennes livserfarenhet och prövningar format henne till att inte se något som självklart. Då är denna Militärvecka för Tanja en baggis i jämförelse med den kamp av tidigare trauma som drabbade henne i samband med den nära döden upplevelse som utspelade sig. Hon är ett sådant fint föredöme för hur svårigheter kan användas till något positivt senare i livet! Att lära sig uppskatta livets gåva med allt vad det innebär och att ta sig upp och kämpa vidare. Tanja är GRYM helt enkelt och jag hoppas hon tar sig till final för det förtjänar hon och lite till.
+1, hon är grym.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag trodde ett tag att det var Judith då hon såg så himla bred ut. 😬
Steph är lite fyllig, men med rätt kläder kan det absolut se bra ut. Men ikväll blir hon som en stor, läskig jätte bredvid lille Simpa.
Medlem
basiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Orkar inte med Judiths timslånga upprepningar. Stänger av när hon dyker upp.

Att hon är hypersensitive och snappar upp allt från alla samtal som pågår omkring henne? 🧐
2021-04-10, 21:44
Medlem
Hade BB varit lite roliga hade de för tredje veckan haft 30-årsfest för Dompa. Så att deltagarna tror att de måste upprepa stånd-gate varje lördag.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwoop69
Sååå varför har hon då fått flera varningar och alkoholförbud? För att hon inte har gjort något?

Har aldrig hört någon säga åt henne att dom inte vill, sen kan det se fel ut då hon är väldigt framåt att hånglat, därför hon får varningar. Men hon frågade alla när hon fick en varning och ingen sa att dom kände så. Och där utgår jag.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Tanja och Steph är iallafall fina mot Jaqi <3 Bra att någon är det.. Förstod att Tanja skulle snappa upp henne. Fina tjejer alla tre.

Steffi är alltid gullig mot alla. <3

(Ja, ja... Tanja också. )
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ostenosten
Sluta filma Judith för fan så jäkla tråkigt dravel för helvette!
+1
tycker dom borde sluta filma emelie och judith resten av kvällen och några veckor framöver
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jo, du har nog helt rätt. Kasta boll, putta burk, fråga Dennis om han kan följa med och byta batteri, spelatuff. Han hör hemma hos mamma. Söte Jesus.

+1
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jo, du har nog helt rätt. Kasta boll, putta burk, fråga Dennis om han kan följa med och byta batteri, spelatuff. Han hör hemma hos mamma. Söte Jesus.

Han är kär i Dennis. Jag skojar inte ens.. Jag tror det När Dompa kom in med halvbånge i rosa sovrummet efter mys med Emelie och sa "JAG HAR INTE BÅNGE ENS!" så kunde inte Adrian slita blicken från hans skrev. Man såg hur det tindrade i ögonen på honom
2021-04-10, 21:45
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Hade BB varit lite roliga hade de för tredje veckan haft 30-årsfest för Dompa. Så att deltagarna tror att de måste upprepa stånd-gate varje lördag.
Hahaha!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in