2021-04-10, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Hörde det också och höll på att falla av stolen av chock. 😂😂😂

Tur han får dansa av sig lite då så kanske han kommer in i andra andningen 😂
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Ledtråd: låten som spelas nu

Loooooooool

Det ÄR ju synd om henne. Så långt tror jag att de flesta kan hålla med. Men det är jääävligt cringigt. Som sagt hade jag fan bara sagt det rakt ut. Jag är inte en erfaren skitsnackare som går bakom ryggen på folk.
Medlem
Hörseltolkning: EYYYY! WEEEY! HEY! HEY! HEY! EEEEEEEEEEEEEEEEEY-EY!!
Bannlyst
I natt blir det mycket syskonkärlek mellan fågelknullaren och Narcos
2021-04-10, 21:20
Medlem
basiss avatar
Typ dom enda som hörs är Mergim, Nardos och Jackie, dom andra ligger två ljudnivåer lägre....
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Stänger av ljudet varje gång.
Japp förståeligt, ska göra det hedanefter jag mår illa när jag hör skiten
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Ok om du vill kalla henne stor Vickan.😀😀😀
Eller bitchen från ystad, hon försöker hångla sig till en mille
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hampushaha
Ett försök på stackars Tanja ikväll kanske efter att Odjuret smakat på den förbjudna frukten.
There's no going back now!
Medlem
Mouchinos avatar
Jag tycker att Tanja slår alla med hästlängder med sin uthållighet och mentala styrka och hennes livserfarenhet och prövningar format henne till att inte se något som självklart. Då är denna Militärvecka för Tanja en baggis i jämförelse med den kamp av tidigare trauma som drabbade henne i samband med den nära döden upplevelse som utspelade sig. Hon är ett sådant fint föredöme för hur svårigheter kan användas till något positivt senare i livet! Att lära sig uppskatta livets gåva med allt vad det innebär och att ta sig upp och kämpa vidare. Tanja är GRYM helt enkelt och jag hoppas hon tar sig till final för det förtjänar hon och lite till.
2021-04-10, 21:21
Medlem
Ni kommenterar Emelies klackar men har ni sett Joels jävla strumpor och sandaler då???
Medlem
Är det sant det jag läst att Julia och Judith fick till det inatt?? Varför nekade Judith när hon fick det som tittarfråga isåfall?
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hampushaha
Ett försök på stackars Tanja ikväll kanske efter att Odjuret smakat på den förbjudna frukten.
Det skulle vara slutet för odjuret, ge mig inga falska förhoppningar. Men man får ändå önska.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag tycker att Tanja slår alla med hästlängder med sin uthållighet och mentala styrka och hennes livserfarenhet och prövningar format henne till att inte se något som självklart. Då är denna Militärvecka för Tanja en baggis i jämförelse med den kamp av tidigare trauma som drabbade henne i samband med den nära döden upplevelse som utspelade sig. Hon är ett sådant fint föredöme för hur svårigheter kan användas till något positivt senare i livet! Att lära sig uppskatta livets gåva med allt vad det innebär och att ta sig upp och kämpa vidare. Tanja är GRYM helt enkelt och jag hoppas hon tar sig till final för det förtjänar hon och lite till.

+1. Bara hon fortsätter sluta hänga med Odjuret så mycket.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in