2021-04-10, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amiliasharborste
Är alla i huset tondöva eller är det mig det är fel på? Tycker verkligen det låter FÖRJÄVLIGT när Jackie sjunger, men folk där inne hyllar henne
Simon har ju snackat i bikten om att hon inte kan sjunga. I ett av avsnitten för nån dag sen.
2021-04-10, 21:36
Medlem
upptagetvardets avatar
Ni ser inget hände mellan oljudet och Julia
2021-04-10, 21:37
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag tycker att Tanja slår alla med hästlängder med sin uthållighet och mentala styrka och hennes livserfarenhet och prövningar format henne till att inte se något som självklart. Då är denna Militärvecka för Tanja en baggis i jämförelse med den kamp av tidigare trauma som drabbade henne i samband med den nära döden upplevelse som utspelade sig. Hon är ett sådant fint föredöme för hur svårigheter kan användas till något positivt senare i livet! Att lära sig uppskatta livets gåva med allt vad det innebär och att ta sig upp och kämpa vidare. Tanja är GRYM helt enkelt och jag hoppas hon tar sig till final för det förtjänar hon och lite till.

Helt klart ♡
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Det är på uppdrag från produktionen.. Allt för att håva in lite fler röster till henne på Måndag.

Ja, hon ser att hon blir filmad. Sen börjar dravlet om o om igen, samma dynga hela tiden. För satan
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Haha, så dricka mindre fort men inte en mindre mängd. Slugt!

Haha I see what you did there. Brukar funka.
Medlem
icons avatar
Fina fina Tanja som erbjuder Jaqi att ta en av hennes stenar om hon kan känna trygghet i det.
2021-04-10, 21:38
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Händer ens något av värde ikväll, mer än att de mobbar Tjackis?

Haha igår bet jag mig i läppen på fyllan. Förorts-fillers! Min underläpp blev assnygg. Nu vill Kermith hångla. ❤
2021-04-10, 21:38
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hur kan de ens låta honom bete sig som en sktstövel. Han måste sugit mammas tutte i 7 år. Låt oss i alla fall få lite lugn, snälla BB.

Det är väl därför han stannat mentalt i 7-9 årsåldern också.. Tönten är totalt söndercurlad och har säkerligen fått allt han pekat på.
2021-04-10, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
En del ser verkligen prima ut ikväll. Andra ser ut lite som de gör i På rymmen med Pippi Långstrump när de blir tvungna att klä sig i potatissäckar för att en ko ätit upp deras kläder.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
2021-04-10, 21:39
Medlem
Ridnes avatar
Tanja och Steph är iallafall fina mot Jaqi <3 Bra att någon är det.. Förstod att Tanja skulle snappa upp henne. Fina tjejer alla tre.
2021-04-10, 21:40
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Det är väl därför han stannat mentalt i 7-9 årsåldern också.. Tönten är totalt söndercurlad och har säkerligen fått allt han pekat på.
Jo, du har nog helt rätt. Kasta boll, putta burk, fråga Dennis om han kan följa med och byta batteri, spelatuff. Han hör hemma hos mamma. Söte Jesus.
2021-04-10, 21:40
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Det är fan sant, tho. Tycker det är synd. Ibland tycker jag att Stephs ansikte är lite så där naturligt fint, men hennes toga får henne att se ut som en potatis 😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in