2021-04-10, 21:25
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag tycker att Tanja slår alla med hästlängder med sin uthållighet och mentala styrka och hennes livserfarenhet och prövningar format henne till att inte se något som självklart. Då är denna Militärvecka för Tanja en baggis i jämförelse med den kamp av tidigare trauma som drabbade henne i samband med den nära döden upplevelse som utspelade sig. Hon är ett sådant fint föredöme för hur svårigheter kan användas till något positivt senare i livet! Att lära sig uppskatta livets gåva med allt vad det innebär och att ta sig upp och kämpa vidare. Tanja är GRYM helt enkelt och jag hoppas hon tar sig till final för det förtjänar hon och lite till.

+1
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag tycker att Tanja slår alla med hästlängder med sin uthållighet och mentala styrka och hennes livserfarenhet och prövningar format henne till att inte se något som självklart. Då är denna Militärvecka för Tanja en baggis i jämförelse med den kamp av tidigare trauma som drabbade henne i samband med den nära döden upplevelse som utspelade sig. Hon är ett sådant fint föredöme för hur svårigheter kan användas till något positivt senare i livet! Att lära sig uppskatta livets gåva med allt vad det innebär och att ta sig upp och kämpa vidare. Tanja är GRYM helt enkelt och jag hoppas hon tar sig till final för det förtjänar hon och lite till.
+1 Vinsten till Tanja tack
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farfar122
Ok, har dissat Simon i mina inägg, och ingen har haft någon invändning. Så jag tror jag har rätt att det är inte rätt deltagare som ska vara kvar. Han känns som det är den enda som för ett spel här inne, han är inte äkta!
Lol ok jag bryr mig inte om så är fallet. Han är lätt en person jag hade velat dricka bärs med.
2021-04-10, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
..har han däckat?

Låga odds på det?
Dock bad väl någon (Jackie?) honom att dricka lite mer långsamt så han kunde vara med längre ikväll
Medlem
behöver en man som dennis
Medlem
När man ändå ser tbx på hur värdelöst dom castat i år.
Jesper- en äcklig knarkare och alkis. värdelösa skämt och vidrig typ.
Luis- en fet nigger som borde sökt till biggest loser istället. satt/låg ner 97% av vakna tiden
Tess- ett efterblivet luder som är långdragen och jobbig.
Ponne- en riktig tråkig luffare som har fått hybris efter hans utgång, har säkert haft trekant med luis och katti...
Katti- en gammal avdankad kärring som bjöd på lite skratt emellanåt men ganska tråkigt oxå.
Alex: en fet och ful taffsare som inte gjorde mycket väsen av sig efter hans entre.
Fortsättning följer...
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Adrians dröm är uppfylld.. Dompa slängde upp honom på sina axlar så han fick ha Dennis huvud i sitt skrev. Detta kommer han leva på länge <3
Haha!
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Haha.
Helst på bordet i vardagsrummet framför AD. Det hade gjort min kväll

Ja jävlar anamma!
2021-04-10, 21:28
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
jag kan tänka mig att jackie är nära att bli ledsen-förbannad

Jag förväntar mig att BB kommer få igång henne på något sätt så hon blir autonominerad ikväll så de inte behöver skicka hem Juddan på Måndag. Eller så kan de ju fiffla med siffrorna också.
Medlem
Simon, Tanja och Nardos i final. Emelie, Joel och Adrian kommer komma långt med.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Adrians dröm är uppfylld.. Dompa slängde upp honom på sina axlar så han fick ha Dennis huvud i sitt skrev. Detta kommer han leva på länge <3

Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hatadkvinna
behöver en man som dennis

Ditt nickname avslöjar att det blir lite svårt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in