2021-04-10, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Har röstningen inför måndag öppnat? I min app kommer bara en tack för rösten av Katti!?

ja men ibland mste du radera appen och installera den igen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Skönt att ni tog emot det på det sättet och att jag inte är den enda som tänker på det ur det perspektivet haha. Tycker fortfarande de andra ska reflektera över hur de behandlar henne, och tänka på vad de kan göra för att inkludera henne trots att hon flyger runt i en egen bubbla. Hon kanske inte behöver komma IN i deras bubbla, men hon kan kanske få klistra fast sin egen på deras - som en liten såpbubbla som fastnar på en större typ.

Tack! Vad bra. Och ja, det är väldigt sant. Det märks att hon försöker vara en del av allt som händer, men hon förstår ju liksom inte HUR så det blir bara ännu mer fel av allt på något sätt.

Ja det blir någon slags överkompensation. För att ta ett eget exempel, haha. En kollega till mig som jag känner inte riktigt klickar med mig, vad jag än säger så blir det konstigt. Därför försöker jag ibland ÄNNU mer för att försöka få en connection vilket bara gör det ännu mer knas och forcerat. Så dumt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Skulle vara rätt intressant om nu Madde kör igång en fling med Pedram för att starta igång saker och ting då hon vet att AD och han är bruschor! Inte för att jag tror den där stela och nördiga AD bryr sig men då händer det något iaf. AD lär ju ifrågasätta Pedram som gråtit ut i hans famn pga ångest för att ha sårat Kvinnan på utsidan. Ja nånting måste hända eller vad tycker vi?

Nej för fan, inte Madde i det sliskets famn. Fick spykänslor.
Medlem
basiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Har röstningen inför måndag öppnat? I min app kommer bara en tack för rösten av Katti!?

Du får nog ominstallera appen...
Medlem
Mergim vill vända alla mot Simon!
Han är så vidrig
Medlem
skitsnack om simon igen i rökrutan av mergim och ormen
Medlem
Haha alltså, nästan varje gång man ser Steff så är hon i rökrutan. Det är komedi alltså. Det finns gott om rökrutor i Sumpan som hon kan sitta i.
Steph out!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lapetitepois
Bra reflektion! Har tänkt precis så men inte kunnat formulerat mig i skrift. Hade det varit lättare för henne om hon varit där från början tro?
Ja, potentiellt. Tror de hade haft lättare att hantera hennes "offhet" om de varit van den i början. Nu kom hon in och tog massa plats från de andra, och dessutom på fel sätt, och då blir det ju svårt att hantera typ. Men tror ändå att hon hade haft svårt att klicka på de andra som de klickar med varandra, och jag ser inte att någon kommer hänga med henne på utsidan.

Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Vad gjorde de inatt? Har totalt missat det..

Tror och tänker samma som dig där: hon är inte så likeable och dessutom sist in förutom Mergim och blir då ett easy target.
Jag tror att de andra hade "accepterat" henne mer om hon varit en i gänget från början för då har hon mer "rätt" att ta en såpass rättfram roll.
Det där är svårt och jag brottas själv med att tycka synd om henne samtidigt som jag förstår de andra för att hon har noll känsla för att känna av stämningen och försöker "ta över" trots att hon inte vet vad diskussionen handlade om, men däremot så tror jag att hon desperat försöker komma in i gruppen på det sättet men att det är fel väg att gå och därför blir det väldigt moment 22 av det hela...
Hon satt typ i sovrummet och började prata om sin döda mamma och Mergim och Nardos (kanske Emelie också? minns ej) satt typ och fnissade åt henne. Hon sa flera gånger "Men lyssna nu, på riktigt" och det fortsatte skratta, prata över henne osv. Vidrigt var det. Och så drev de med henne sådär subtilt så hon inte förstod att det var driv.

Ja, förstår precis vad du menar, är där själv. Tycker synd om henne men har SÅ mkt förståelse för de andra också. Det är skitsvårt att behöva umgås med människor som inte har den sociala kompetensen som krävs i en sådan där grupp. Spelade fotboll med en person med liknande "problematik" i flera år (med undantaget att hon också var en vidrig person haha) och det är SÅ svårt att behöva umgås med någon vars blotta existens liksom skaver hos en, och samtidigt vara inkluderande för att hålla bra stämning. Men ingen var elak mot henne, och det tänker jag är det sista man kan begära av vuxna människor. Så även de i huset.

Citat:
Ursprungligen postat av michaelscott55
Vilka skrattade henne i ansiktet? Och varför?
Läs första stycket ovan!
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
produktionsrummet och pratar om upplägget inför nästa veckas tema
2021-04-10, 20:51
Medlem
Conny63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
produktionsrummet och pratar om upplägget inför nästa veckas tema
😂😂😂😂😂😂😂 ja så är det
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av basis
Man kommer bara höra ett stilla eeeyyyeee studsa mellan höghusen som ett eko lite då och då..
Hehe.
Jag tycker synd om den kurdiska restaurangen som hon berättar om och finns i hennes hus.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Inatt, Mergim förhörde Madde som mer än gärna tömmer sitt hjärta, sen springer han in till s2 och berättar allt med tillgjord röst och hånskratt. Det var Nardos, Adrian, Dompa, Emelie och Jacki och ev Joel i rummet och de hade väldigt roligt åt det.
ok jag hörde när madde och mergrin pratade men inte att han sprang iväg och gjorde narr av henne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in