2021-04-10, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Facebookgruppen, vem röstar du kvar

Oljudith 164

Simon 132

Steph 59

Rovjudith ska UT! Hur fan kan dom gilla henne så mycket?
2021-04-10, 20:36
Medlem
Citat:

Oljudith 164

Simon 132

Steph 59

Instämmer i att Stepppphi borde åka. Känns inte som att hon kommer utvecklas något till skillnad från Juddan och Simpa. Simon kanske får styr på sina känslor eller så blir han utkastad At the end of the day är både Judith och Simon roligare att kolla på. Sen tycker jag fortfarande att Simon har riktigt pissiga sidor med sina utbrott och fejkgråtande.
Senast redigerad av chokladvanilj 2021-04-10 kl. 20:38.
Medlem
Citat:

Oljudith 164

Simon 132

Steph 59

hur i helvete kan så många rösta på ojudith
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Vad bölar Mergim för nudå? Julia?

För tittarsympatier.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Okej. Nu när vi sett igen hur Tjackie är utanför, så måste jag få komma med en liten reflektion.

Jag tycker det är vidrigt att skåda en person vara så uppenbart missplacerad och utanför en grupp på det här sättet. Hur de behandlade henne i natt gjorde ont i hjärtat, när hon försökte få gehör och de andra bara garvade åt henne.

MEN jag tänker också att det är svårt att leva så nära en person som ÄR så tydligt missplacerad och "off" jämfört med de andra. Hon är ingen ond person, men hon är ju... jobbig, liksom. Har ingen social fingertoppskänsla, säger massa mumbo jumbo och är rent allmänt bara... off.

Jag tror inte de avser att stöta ut henne, men det är svårt att angripa henne också. Steffi/Tanja försökte väl typ i början, men insåg väl kanske att de var för olika, eller något. Och det är skitlätt att som tittare sitta och gorma om mobbning, men samtidigt tror jag vi måste försöka se det/henne ur de andras perspektiv också.

Försvarar absolut inte att skratta henne i ansiktet och vara rent respektlös, det finns det ingen ursäkt för för de kan fortfarande behandlar henne med respekt, men jag tror det är svårt att inkludera en person som liksom hela tiden rör sig utanför de andras bubbla.

FÖRSTÅRNIHURJAMENAR eller låter jag som en mobbare?

Bra reflektion! Har tänkt precis så men inte kunnat formulerat mig i skrift. Hade det varit lättare för henne om hon varit där från början tro?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Okej. Nu när vi sett igen hur Tjackie är utanför, så måste jag få komma med en liten reflektion.

Jag tycker det är vidrigt att skåda en person vara så uppenbart missplacerad och utanför en grupp på det här sättet. Hur de behandlade henne i natt gjorde ont i hjärtat, när hon försökte få gehör och de andra bara garvade åt henne.

MEN jag tänker också att det är svårt att leva så nära en person som ÄR så tydligt missplacerad och "off" jämfört med de andra. Hon är ingen ond person, men hon är ju... jobbig, liksom. Har ingen social fingertoppskänsla, säger massa mumbo jumbo och är rent allmänt bara... off.

Jag tror inte de avser att stöta ut henne, men det är svårt att angripa henne också. Steffi/Tanja försökte väl typ i början, men insåg väl kanske att de var för olika, eller något. Och det är skitlätt att som tittare sitta och gorma om mobbning, men samtidigt tror jag vi måste försöka se det/henne ur de andras perspektiv också.

Försvarar absolut inte att skratta henne i ansiktet och vara rent respektlös, det finns det ingen ursäkt för för de kan fortfarande behandlar henne med respekt, men jag tror det är svårt att inkludera en person som liksom hela tiden rör sig utanför de andras bubbla.

FÖRSTÅRNIHURJAMENAR eller låter jag som en mobbare?

Vilka skrattade henne i ansiktet? Och varför?
2021-04-10, 20:37
Medlem
Bullshit julia, det var hem hon skulle inte till sin morsa, hon borde därmed inte fått lämna idag utan fått väntat 24h som alla andra.
Medlem
Igår satt Mergim och skrattade med Emelie åt Simon när han grät...
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Shit, ikväll får de Carlsberg på burk! Fan, nästa gång kanske de får Åbro? De får hålla tummarna! Fint ska det vara, i det ståtliga palatset! Fuck småbryggerier med egna nischer; här snackar vi ÄKTA LYX.
Medlem
Citat:

Oljudith 164

Simon 132

Steph 59

Steph åker, behövs inga omröstningar .D
2021-04-10, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av michaelscott55
Vilka skrattade henne i ansiktet? Och varför?
Adrian, Nardos, Mergim, Emelie och Dompa.....the bullies.
2021-04-10, 20:38
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Rovjudith ska UT! Hur fan kan dom gilla henne så mycket?
Sexljudeth ska ut snarast.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in