Citat:
Ursprungligen postat av
bajssprutan
Ja, tyvärr verkar det som du fick det. Det blir så när man säger att man har tjänat på något, för det är ju helt omöjligt eftersom de inte har gjort det.
I mina ögon är du en legend med rejält tålamod som nu belönas. Jag känner mig som en snorvalp i jämförelse.
Båda trådar behövs, den här är mer som ett avslappnat dårhus där vi kan drömma oss bort på blodröda dagar.
LOL! Ingen legend här. Hade noll investeringserfarenhet när jag köpte uran. Men blev mer och mer såld desto mer jag läste om det.
Ganska snart efter att jag köpte in mig så steg portföljen med 80 procent inom loppet av någon månad. Det var dagliga gains på 5 - 15 procent. Längtade tills marknaden skulle öppna varje dag. Då fick man ju blodad tand.
Sedan vände det ner och har sedan dess varit ett blodbad. Om jag inte hade haft den där initiala uppgången vettefan om jag hade haft övertygelsen att hålla mig kvar.
Men sedan dess har de positiva nyheterna kommit en efter en. Covid har ju varit fantastiskt för uran till exempel.
Var dock beredda på att uran är sjukt volatilt. Har hänt många gånger att jag backat över 10 procent på portföljen på en enda dag.
Men det kommer att löna sig på sikt. Det är jag mer övertygad om än någonsin. Diamanthänder!
Priset har knappt börjat röra sig!