2021-04-10, 18:59
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Bra att erkänna att du köpt sex, av min mor dessutom. Bevisar ju bara tesen att du är en sorglig incel som måste betala för att få knulla.

Försök inte. Hela världen vet vilka horor svenska kvinnor är. Därför har också "hela världen" kommit hit för att våldta er. Fast, kan man egentligen kalla det våldtäkt när ni njuter?
2021-04-10, 18:59
Medlem
Conny63s avatar
Bögrim har väl sökt redan till BB nästa år eftersom det är förstört av pk4 😄
2021-04-10, 19:00
Medlem
basiss avatar
Steph fick min(a) röster, Judith skall ut, Simon klarar sig...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Mergim snäser alltid åt Joel, han är så avundsjuk att Joel sket i sin familj och kom ut som bög.
När Mergim bor kvar i föräldrarnas lägenhet vid 75 års ålder kommer han locka småpojkar med godis och se på vad farbror kan trolla fram ur byxan.
Alban och bög= död. Jag fattar varför han mörkar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Bullshit, inte ens den äckliga, ofredande Oljudiths egna mamma älskar detta jävla misstag till människa!

Dessutom FYI, pratar man om sig själv I tredje person är man gravt sinnessjuk.😉

Haha sinnessjuk?? Tycker det är ganska sinnessjukt hur man kan hata någon så mycket som enligt mig inte gjort något elakt mot någon😉 Judith är världens snällaste tycker jag och väldigt missförstådd. Ingen har gått ut med att hon har hånglat mot deras vilja?? Eller har någon nått bevis för det?? Tror ej det ❣
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Han säger att han inte menar något av det han säger men det stämmer ju inte riktigt för det han blir arg över tar ju fram de orden han sen häver ur sig. Att han inte kan uttrycka vad han känner har jag inte hört då Simon är rätt vältalig och inte har svårt att säga vad han känner och det är bara ett sätt att försöka ursäkta ett beteende. Han behöver arbeta på sin inställning, vikten av att se sina egna brister i samband med t.ex tävlingar istället för att gå till attack mot andra. Andra kan hjälpa honom också bara genom att ignorera honom när han lackar ur. Sluta skratta och ge mer bränsle åt ett sånt beteende. Det här handlar om personlig utveckling och jag tycker tyvärr inte att jag har sett någon förbättring och de har ju grupptävlingar där han går fullkomligen berserk och glömmer helt bort att det är fler jämte honom som också kanske känner saker men då måste all deras energi gå åt till att lugna ner och trösta Simon. Är bara repetativt där temavecka börjar och allt ska bli fett kul och sen när tävlingar förloras så blir han arg, ser svart och går till personangrepp och det är den/andras fel att han förlorar. Mellan tävlingar är det ok beroende på vad det är för tema men risk för allmän negativitet, sarkastiska uttalanden o.sv. Sen närmar sig temaveckan sitt slut och då är allt frid och fröjd med fyllesnack inehållandes ursäkter till höger och vänster. Allt är skitkul och toppen där över helgen tills ny vecka börjar och samma sak upprepar sig på nytt!
+1 Så sant, bra skrivet!
2021-04-10, 19:01
Medlem
Känns som Judith är desperat att få dementera allt. Hon hängde med Tanja och hängde sen med Julia för att få sola i deras glans och få skjuts i sin egna "karriär", glasklart.

Sexet med Julia skiter jag i men det såg verkligen ut som de höll på. Jag hade nog också ljugit om det efteråt, om jag var hon.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Och du kan ta namnet HorModer, precis som din gamla mor kallades, och även hennes mor innan. En hel radda horor från mor till dotter i generationer. Grattis!

Gud vad din mamma ska vara stolt över ditt ordförråd.
Medlem
pukkas avatar
2 röster på Simon
2021-04-10, 19:02
Medlem
Paladins avatar
BB "Här kommer några ledtrådar till temafesten."

Också BB "Det blir Togaparty."

2021-04-10, 19:02
Medlem
Mrsobehagligs avatar