Citat:
Ursprungligen postat av
Amng
Exakt!! Han tror att han gör allt rätt för att han fick snälla frågor! Pffff!!!
Med andra ord kommer han fortsätta vara svinig
Så fort något går emot honom
Han säger att han inte menar något av det han säger men det stämmer ju inte riktigt för det han blir arg över tar ju fram de orden han sen häver ur sig. Att han inte kan uttrycka vad han känner har jag inte hört då Simon är rätt vältalig och inte har svårt att säga vad han känner och det är bara ett sätt att försöka ursäkta ett beteende. Han behöver arbeta på sin inställning, vikten av att se sina egna brister i samband med t.ex tävlingar istället för att gå till attack mot andra. Andra kan hjälpa honom också bara genom att ignorera honom när han lackar ur. Sluta skratta och ge mer bränsle åt ett sånt beteende. Det här handlar om personlig utveckling och jag tycker tyvärr inte att jag har sett någon förbättring och de har ju grupptävlingar där han går fullkomligen berserk och glömmer helt bort att det är fler jämte honom som också kanske känner saker men då måste all deras energi gå åt till att lugna ner och trösta Simon. Är bara repetativt där temavecka börjar och allt ska bli fett kul och sen när tävlingar förloras så blir han arg, ser svart och går till personangrepp och det är den/andras fel att han förlorar. Mellan tävlingar är det ok beroende på vad det är för tema men risk för allmän negativitet, sarkastiska uttalanden o.sv. Sen närmar sig temaveckan sitt slut och då är allt frid och fröjd med fyllesnack inehållandes ursäkter till höger och vänster. Allt är skitkul och toppen där över helgen tills ny vecka börjar och samma sak upprepar sig på nytt!