Citat:
Ursprungligen postat av
Amng
Lite sjukt att man ens tar in folk med alkohol problem när produktionen vet att det är så pass mkt fest, det är inte normalt att däcka varje fest, att BB intr plockat ut honom för längre sen är för mig en gåta! De kan knappast sätta alkohol förbud på honom resterande fester
Det blir väl balansgång för produktionen mellan vad som är okej eller inte, de vill ju ha gränslösa människor som kan göra lite vad som helst, de skiter ju i deras hälsa men det får inte bli för uppenbart att de pray on the weak men det märks ju tydligt att många därinne har psykisk ohälsa på ett eller annat sätt.
Nej alkoholförbud tycker inte jag heller han ska ha, han är en vuxen människa, han hade antagligen druckit lika mkt utanför Big brother bara det att då kan han välja själv när o hur mkt han ska dricka (alltså ännu mer o oftare) men hoppas han tar tag i sina alkoholproblem när han kommer ut för annars tror jag att det kommer gå helt åt helvete för honom (vilket jag verkligen INTE vill, önskar honom allt gott)