Mycket intressant här inne som gett mig perspektiv denna lördagsförmiddag. Tack för det. Mitt i pandemiskiten.
Simon säger nu att han skiter i allt inför dagens tävlingar. Vekling! Kommer inte rösta på Simpa i veckofinalen. Ska man tävla för miljonen vill jag se kämparanda
God förmiddag alla.
Men han säger ju att han gör detta för sina föräldrar och då är det bara att bita ihop och sluta gnälla. Lång väg till millen och även om han inte vinner så har han lärt sig något om sig själv och en erfarenhet för livet. Sällan man får 1miljon gratis och får man chansen så blir det fan och kötta.
Är man inte less på Steff och hennes grinande HELA TIDEN.
Hon grinar när hon inte får pommes, hon grinar när hon ska få äta, hon grinar för att hon är kåt, hon grinar för att hon är trött, hon grinar för att hon grinar... hon grinar i soffa, i bikten, i rökrutan, i poolen... överallt, hela tiden.
Och Jackie. Måste göra tv heeela tiden.
Sluta överdriv ALLT!
Är man inte less på Steff och hennes grinande HELA TIDEN.
Hon grinar när hon inte får pommes, hon grinar när hon ska få äta, hon grinar för att hon är kåt, hon grinar för att hon är trött, hon grinar för att hon grinar... hon grinar i soffa, i bikten, i rökrutan, i poolen... överallt, hela tiden.
Och Jackie. Måste göra tv heeela tiden.
Sluta överdriv ALLT!