Citat:
Ursprungligen postat av
dialektiker
Äh, va fan nu pudlar Johan på sitt instagram om att han sagt kärring. (Använder språkbruket kärring på ett vänligt sätt är ju det enda han sagt i programmet att han gör alltså.)
Detta ångrar han mest med programmet säger han.
Han talar mycket väl om Susanna också.
Förutom att Susanna hyrt in in en snubbe som hon påstår att hon är tillsammans med, så inplanterade hon ett chip på Johan när han sov (ett pk-chip), eller vad säger du AnnaChiara?
Alternativt kan Susanna hotat med att hitta på historier om att hon blivit våldtagen av Grävis och berätta detta för Cissi Wallin om han inte efter programmet talade väl om henne samt gjorde en pudel om kärring-språkbruket?
Alltså jag tror inte att Susanna skulle ägna sig åt rena lögner och sätta dit Johan. Jag tror att den mobbning och trakasserier hon utsatte honom framför tv kamerorna för var tillräckligt för att kväva och kväsa honom.
Men vem vet hur Susanna reagerar den dagen någon faktiskt kämpar emot henne?
Johan är en väluppfostrad och vänlig man. Han hade ju dessutom hela produktionen och sexologen Kalle emot sig och blev kallad sexist. Vi vet ju alla vilka konsekvenserna kan bli för människor som döms i en PK domstol. Jag tror att Johans agerande var helt rätt, genom att lägga sig platt för Susanna och sexologen Kalle, så har Johan sluppit bli halshuggen i msn och sociala media. Vem hade orkat det? Så jag dömer inte Johan för det. Han gjorde det bästa av situationen. Han hade inte en chans gentemot Susanna, han producerade för mycket saliv, han lagade mat på fel sätt, han var inte tillräckligt stark, inte tillräckligt mycket skogshuggare bla bla bla. Det var en klok strategi att lägga sig platt, undvika mer drama med Susanna och Kalle och bara lämna skiten. Johan har alla förutsättningar att hitta en kvinna som uppskattar honom.
Det var intressant att höra från den person i tråden som arbetat med Susannas mamma, det gav en bild av att både Susanna och hennes mamma är mycket svåra att ha att göra med. Susanna visar ingen som helst självinsikt heller. Kom ihåg att hon godkände alla program innan de sändes. Hon ångrar sig först när hon förstått att många tittare reagerat negativt på hennes mobbning av Johan. Och då ångrar hon bara att hon ställt upp. Hon har inte bett Johan om ursäkt.
Nu när GVFÖ är slut, kan vi inte allihop kolla Love is blind och diskutera det programmet? Där fick produktionen så oväntat många par, så de kunde inte hiva iväg alla på smekmånad