2021-04-10, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Hur mycket ni försöker snacka ned Adrian vinner han ändå alla tävlingar. Så det är inte lönt att göra så.

Ja han klarar sig alltid, den ormen.

Men du förstår att vi behöver prata ihop oss inför möjligheten att ge honom wake up-calls. Låta honom förstå att tittarna minsann inte låter sig bländas.
2021-04-10, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Hade Nardos stukat foten hade det varit mobbning att skämta om hennes kryckor och smärta.

Åh, KÄRE VÄRLD. Hon hade fått in en fluffig kudde till ett fyrdubbelt värde av rekryternas sammanlagda matkostnad för veckan att vila lille foten på tillsammans med ett brev innehållandes besked om immunitet med motiveringen "tittarna har röstat..".
2021-04-10, 10:58
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Jag förstår att hon på många sätt måste vara enerverande att ha i sin närhet, men det vänder sig i magen på mig när det så tydligt framgår hur typ alla ignorerar henne. Och ja - gör narr av henne. Hon må vara socialt inkompetent men hon verkar ju ändå vara en genomsnäll person.
Sant!
Den tragiska sanningen är nog att hon aldrig borde fått godkänt av BB psykologen?

Lite för mycket skit i hennes bagage, fan när man tänker på det är det jävligt cyniskt av produktionen att ta med henne!
Som att hon är specifikt castad som den mentalt ostabila hackkycklingen, som dom andra kräken bara gör sig lustig över!
2021-04-10, 10:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Haha! Har någon nämnt nåt idag angående vad som hände mellan dom inatt?
Tror jag inte! de lär inte prata om de heller skulle jag säga
Medlem
Citat:
Åh, KÄRE VÄRLD. Hon hade fått in en fluffig kudde till ett fyrdubbelt värde av rekryternas sammanlagda matkostnad för veckan att vila lille foten på tillsammans med ett brev innehållandes besked om immunitet med motiveringen "tittarna har röstat..".

Exakt så
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
😁 Minst!
2021-04-10, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Ja han klarar sig alltid, den ormen.

Men du förstår att vi behöver prata ihop oss inför möjligheten att ge honom wake up-calls. Låta honom förstå att tittarna minsann inte låter sig bländas.
Tittarna får tycka vad dom vill. Endel kanske inte förstår att allt bygger på hur bra i tävlingarna man är. Skulle någon straffas borde det vara Nardos och Emelie dom har haft det för bra som Generaler denna veckan inte behövt göra något. Ätit lyxmat jämfört med dom andra. Inte behövt träna tävla eller göra något.
2021-04-10, 11:03
Medlem
Jag har inte missat något nu, detta är ingen immuntävling eller skit nu? utan bara för att jävlas och lura dom.
2021-04-10, 11:03
Medlem
Anonym396s avatar
Tror ni BB i bikten försöker övertala Jackie att lämna huset så att Judith får vara kvar?

EDIT: Med tanke på foten.
2021-04-10, 11:05
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Tror ni BB i bikten försöker övertala Jackie att lämna huset så att Judith får vara kvar?

EDIT: Med tanke på foten.
TYVÄRR inte omöjligt.
2021-04-10, 11:07
Medlem
SphincterAnis avatar
Pedram har kommit på att de immuna döljer något för rekryterna.
Senast redigerad av SphincterAni 2021-04-10 kl. 11:09.
2021-04-10, 11:09
Medlem
Mycket intressant här inne som gett mig perspektiv denna lördagsförmiddag. Tack för det. Mitt i pandemiskiten.

Simon säger nu att han skiter i allt inför dagens tävlingar. Vekling! Kommer inte rösta på Simpa i veckofinalen. Ska man tävla för miljonen vill jag se kämparanda

God förmiddag alla.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in