2021-04-10, 15:49
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Jag instämmer på att dom gamla deltagarna inte borde ha kommit in och att även Mergim kan plockas ut nu tycker jag. Faller man på mållinjen så bör man inte få ett nytt försök till miljonen. Däremot tycker jag att det blev bättre TV när dom kom in, men ja jag ser gärna att även Mergim lämnar.
Om inte BB plockar ut honom blir han väldigt svår att få ut, som förra säsongen.
Han är bra på tävlingar och många idioter gillar honom fortfarande sen förra säsongen.
Medlem
Mergim är ju iaf genuint ledsen till skillnad från när Simon är ”ledsen”
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Nej men, åh. Så hudlös idag att jag får gåshud.

Fint!
Jag blir mest rörd av att alla tar hand om varandra?!?!? typ som nu med Mergim

det skulle liksom inte ske förra året att alla tröstade alla på det där sättet
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir_K
Han sa ju att Simon skådespelar när han gråter och är ledsen, it takes one to know one... eller vad man brukar säga...

Precis. Kolla nu hur han står precis framför en kamera. Till och med vänd mot den. Störtlöjligt. Hahahaha!
Medlem
kermiths avatar
Släng ut den jävla bögalbanen. Skulle kunna sparka in hans arsle själv. Han har fan inte utvecklas sedan BB 2020. Göra narr av andra går bra. Bölar som en kärring som alltid.
2021-04-10, 15:50
Medlem
Blaisens avatar
Mergim är helt förstörd? För att morsgrisen tänker på att förlora sin egen mamma? Jag får nog äta mina ord om Nardos. Det här triggar mycket hos många.

Sorry tråden om jag trampat på någons känslor. Förlorade båda mina föräldrar inom ett och ett halvt år och båda var lika oväntade så jag VET.

Edit: Överhörde hans mick att hans mamma haft/har cancer. Får en svag flashback att det nämndes förra säsongen redan?
Senast redigerad av Blaisen 2021-04-10 kl. 16:22.
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svart-Skalle
Tycker tvärtom. Det är löjliga scener som utspelas. Julia borde fan åka hem utan dröjsmål om hennes morsa nu är döende. Vilken jävla idiot som bara dröjer sig kvar. Mentalpatient.
Du har koll på hur allt ligger till eller? Släkting?
Vi andra har noll koll på hur allt är.
Hon säger att hennes mamma blivit sämre, de betyder inte att hon dör om 10 min.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer

Men verkligen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Mergim är ju iaf genuint ledsen till skillnad från när Simon är ”ledsen”
+1
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Jo de kramades.

Va bra, såg bara Emelie i periferin hela tiden och vet att hon har svårt för kramar - påtvingade.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Jag vill inte på något sätt ifrågasätta orsaken till Julias beslut att lämna idag, det är förståeligt att hon gör det efter det tråkiga beskedet, men hintade inte hon om att hon kände för att lämna redan imorse?

Kanske var flera bidragande orsaker till att hon lämnar, (Hon hänger löst och tror hon kommer lämna på måndag, har tidigare sagt att hon ändå aldrig kommer vinna miljonen, megaångest efter Judiths fingerknull inatt, allmän saknad efter Svante och fästman) och detta besked blev dödsstöten.

Jag har dock alltid gillat Julia men hon hade med all rätt rykt förr eller senare. Hade dock gärna sett 9 andra lämna före henne.

Vad sa du om judit ? Vad fan har ja missat?
2021-04-10, 15:51
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer

Verkligen! De behöver inte ha kärleksvecka, de är tillräckligt mycket kärlek själva.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in