2021-04-10, 15:40
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Nej, du, det tror jag inte ett skit på! Då har alla som ligger och kliar på varandra förhållanden? Sluta nu för fan.

Du får tro vad du vill Blaisen.
Deras råhångel och duschlek säger annat.
Jag ser vad jag ser. Vi behöver inte bråka om det.
2021-04-10, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag tycker fortfarande att det hela är fruktansvärt med hennes mamma. Hon har berättat det tidigare. Det känns väldigt, väldigt märkligt att allt sker samtidigt. Behöver man vara konspirationsteotiker för att rynka på pannan. Min magkänsla säger just nu annat helt enkelt.
Instämmer till fullo. Hemskt det här med Julias mamma men det känns inte rätt det här.
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
ja nu blev det så deppigt ....lite svårt att komma med "jamen ska ni göra lite grodhopp i en timme"
Medlem
herpesvårtas avatar
Jag vill inte på något sätt ifrågasätta orsaken till Julias beslut att lämna idag, det är förståeligt att hon gör det efter det tråkiga beskedet, men hintade inte hon om att hon kände för att lämna redan imorse?

Kanske var flera bidragande orsaker till att hon lämnar, (Hon hänger löst och tror hon kommer lämna på måndag, har tidigare sagt att hon ändå aldrig kommer vinna miljonen, megaångest efter Judiths fingerknull inatt, allmän saknad efter Svante och fästman) och detta besked blev dödsstöten.

Jag har dock alltid gillat Julia men hon hade med all rätt rykt förr eller senare. Hade dock gärna sett 9 andra lämna före henne.
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Min farsa dog när jag var åtta år i en olycka och jag har inga problem med det idag.

Men det är nog skillnad för Jackie som hade en förälder som valde att avsluta sitt liv. Jag tror något sådant sitter kvar hela livet. Självklart gråter hon när Julia får veta att hennes mamma dör snart. Inget fejk/konstigt med det.
Har väldigt svårt för Jackie och hon överdriver de mesta, från dag 1, men att man blir ledsen nu är ju inget konstigt.

(varför använder hon kryckor? är de sen dom tävlade att bygga "pallen" och hon ramlade?)
2021-04-10, 15:43
Avslutad
Mergim
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Sorgligt sätt Julia lämnar på.
Men de gamla borde inte kommit in.
Nu kan dom väl plocka ut Mergim också så kan allt återgå till de vanliga igen.
Allt har blivit så sjukt tråkigt sen dom kom in.
Jag instämmer på att dom gamla deltagarna inte borde ha kommit in och att även Mergim kan plockas ut nu tycker jag. Faller man på mållinjen så bör man inte få ett nytt försök till miljonen. Däremot tycker jag att det blev bättre TV när dom kom in, men ja jag ser gärna att även Mergim lämnar.
Medlem
xrlpyts avatar
Mergim är den av alla som lipar mest.
2021-04-10, 15:44
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt

Ja, inget konstigt då de känner varandra
2021-04-10, 15:44
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Jaaaaaaa! Bästa förslaget hittills. Mergim spyr bara sitt ormgift så det klarar man sig verkligen utan! Han kommer förpesta mer än han roar.
Allt har förändrats sen Katti lämnade (tror faktiskt de har större betydelse än vi ser) och sen de gamla kom in.
Allt är bara depp och gnäll.
Alla verkar ha glömt att dom tävlar om 1 mille.
De gamla deltagarna har gjort sitt och förtjänar inte att vara där inne.
Har personligen tappat intresset för BB rejält efter att dom kom och kollar nu nästan bara på kvällsprogrammen (som också suger rejält!).
2021-04-10, 15:45
Medlem
Citat:

ha påstog väl förra säsongen att hans morsa också hade/haft cancer
2021-04-10, 15:45
Medlem
Svart-Skalles avatar
Citat:

Observera hur han frontar kameran när han gör det. Han vill verkligen inte att nån ska missa det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in