2021-04-10, 15:01
Medlem
Blaisens avatar
Triggar Nardos Jacki att sjunga för att reta Simon och Pedram?
2021-04-10, 15:01
Medlem
Men seriöst har produktionen avgått eller vad händer? De ska alltså hinna med en tävling och fyra stycken som ska svara på tittarfrågor innan det är dags för fest..varför händer INGENTING då?
2021-04-10, 15:02
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Skulle ju bli lite smått olidligt. In med lögndetektorn och krydda te’t rejält så kanske det skapas något av värde.
Blir inte förvånad om det blir så. Tände rökelse, åt en vitlök å tittade i mina Tarotkort, japp det blir kärleksvecka.
2021-04-10, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
varför skulle de vilja rädda kvar Julia? Produktionen är ju inte särskilt förtjust i henne vad jag förstått det som... Stephanie är därinne på övertid och har varit länge nu, eller tycker du att hon tillför något och i sådana fall vad?

Produktionen i stort sett klipper bort henne ur programmet och tar inte med henne alls mkt i dc, men jag som kollar på mina favoriter i de rum de är, ser Steph mkt när jag kollar, hon är glad, lätt till skratt och bjuder på sig själv, snäll och go.
Även om jag älskar Julia så har hon redan haft chansen en gång innan, rösta Steph så vi kan rädda henne, dessutom Simon behöver henne som trygghet där inne.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Han är väl van att ha någon att pilla på, hon är glömd så fort de är utanför huset.

Hoppas det, men han som hatar negativitet, det går inte ihop med att vara med Emelie, hon är ju grumpy cat personifierad och det är inte charmigt eller vad tycker killarna i tråden? Är ju iofs ofta vidriga tjejer får superfina killar.
Han borde valt Tanja istället för hon vill bara ha sköj så det hade passat honom bättre
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Varför sätter dom inte Julia i morgon då, som dom gjorde med Victoria?
För att BB-produktionen är inkompetenta idioter.
2021-04-10, 15:04
Medlem
Mergim ditt riksmongo
Medlem
kermiths avatar
Känns märkligt om inte två åker dels imorgon dels måndag. Skall tre åka i veckan i slutet, är det kanske t.o.m planerat att man röstar på tre sista veckan så att Niggeria naturligtvis vinner.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Men seriöst har produktionen avgått eller vad händer? De ska alltså hinna med en tävling och fyra stycken som ska svara på tittarfrågor innan det är dags för fest..varför händer INGENTING då?

Eller huurr!!?
De är för upptagna med att planera hur de ska kunna ge fördel till Nardos, Emelie, Madde mm nästa vecka utan att det ska bli för uppenbart?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Varför sätter dom inte Julia i morgon då, som dom gjorde med Victoria?

varför struntar du i att svara på min fråga till dig?

Jadu jag vet inte, men min gissning är att denna produktion inte direkt består av ett gäng kärnfysiker direkt, de kan inte ens planera en dag ordentligt, tror inte de har någon vidare genomtänkt tanke med hur de gör saker o ting. Allt handlar om att Nardos ska vinna bara, då har 4:an dragit sitt strå till stacken i PK-branschen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Om fyra personer sitter på måndag dvs Simon, Steph, Judith och Julia så är jag kluven på vart rösten hamnar.

Normala fall så hade jag räddat Simon men iom att han tagit denna veckan oseriöst, velat att generalena bara ska softa i soffan istället för att skapa och ha aktiviteter etc generellt bara velat slopa hela temat så tänker jag inte rösta på honom denna veckan. Jag tänker rösta baserat på hur veckan har gått för diverse deltagare och hur dom tagit det.

Jag tror tyvärr att Judith tog veckan bäst även om hon hade sina klagomål hon med men inte lika mycket som de andra. Så mellan Judith och Julia lägger jag min röst, återstår att se.

Det är ett faktum att Simon dödade all potential som fanns till denna temaveckan med tidiga hot om respekt och att vara omtyckt av gruppen. Därför har han inte mitt stöd denna veckofinalen. Åker han så synd, jättetråkigt, men välförtjänt att åka ut efter denna första seriösa temaveckan.

Hur resonerar ni? Taktikröstar ni? Röstar ni på Simon som kanske är eran favorit trots att han varit dålig i veckan? Röstar ni Steph för att försöka kontra Judiths röster? Hur tänker ni inför måndagsfinalen?

Är det rösta ut så kommer jag lägga en röst på Simon och en på Steph. Är så less på båda efter denna vecka, grinat och gnällt om vartannat.

Droppen var när Simon började hacka på Tanja bara för att han själv är den sämsta förloraren jag någonsin skådat. Sen att han låtsasgrinar åt allt och är så kåt på miljonen får mig att vilja skicka han åt helvete.

Stephs lipande och konstant rökande ger mig noll. Hon är klar där inne nu.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Om fyra personer sitter på måndag dvs Simon, Steph, Judith och Julia så är jag kluven på vart rösten hamnar.

Normala fall så hade jag räddat Simon men iom att han tagit denna veckan oseriöst, velat att generalena bara ska softa i soffan istället för att skapa och ha aktiviteter etc generellt bara velat slopa hela temat så tänker jag inte rösta på honom denna veckan. Jag tänker rösta baserat på hur veckan har gått för diverse deltagare och hur dom tagit det.

Jag tror tyvärr att Judith tog veckan bäst även om hon hade sina klagomål hon med men inte lika mycket som de andra. Så mellan Judith och Julia lägger jag min röst, återstår att se.

Det är ett faktum att Simon dödade all potential som fanns till denna temaveckan med tidiga hot om respekt och att vara omtyckt av gruppen. Därför har han inte mitt stöd denna veckofinalen. Åker han så synd, jättetråkigt, men välförtjänt att åka ut efter denna första seriösa temaveckan.

Hur resonerar ni? Taktikröstar ni? Röstar ni på Simon som kanske är eran favorit trots att han varit dålig i veckan? Röstar ni Steph för att försöka kontra Judiths röster? Hur tänker ni inför måndagsfinalen?
Alla utom Julia får röster av mig.

Mvh
Lil Zingo

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in